English

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران یزد:

مراسم تجلیل از خانواده شهدای کارمند در روستاها انجام می شود

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران یزد گفت: تجلیل از خانواده شهدای کارمند با حضور مسئولان استان یزد به‌ ویژه در مناطق روستایی انجام می شود.

مراسم تجلیل از خانواده شهدای کارمند در روستاها انجام می شود

به گزارش خبرگزاری موج یزد، احمد ابراهیمی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران یزد با گرامیداشت یاد و خاطره دولتمردان شهید رجائی و باهنر و 246 شهید کارمند استان یزد، از برگزاری یادواره شهدای کارمند در این استان خبر داد.

وی تجلیل از خانواده شهدای کارمند با حضور مسئولان استان یزد  به‌ ویژه در مناطق روستایی را از دیگر برنامه‌های این مناسبت عنوان کرد.

ابراهیمی با قدردانی از همکاری مدیران استان یزد افزود: رویکرد اصلی برنامه‌های بنیاد در هفته دولت را ترویج فرهنگ ایثار و شهادت خواند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران یزد تصریح کرد: شهدای کارمند از نخبگان جامعه کارمندی بودند که در سنگر خدمت و جهاد چون ستاره‌ای فروزان درخشیدند.

دبیر شورای استانی ترویج فرهنگ ایثار و شهادت اظهار کرد: خدمت به خانواده‌های شهدا از افتخارات این نهاد است و خادمین شهدا در هفته دولت ضمن برقراری میز خدمت با رویکرد درهای باز پاسخگوی ولی‌نعمتان خود خواهند بود.

برگزاری مسابقات فرهنگی ورزشی، عیادت از ایثارگران بستری در بیمارستان‌ها، تقدیر از نفرات برتر کنکور سراسری و تجلیل از کارمند برتر در حوزه تکریم ارباب‌رجوع از دیگر برنامه‌های بنیاد در هفته دولت خواهد بود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه