English

ارسال ۲۰ تُن میوه از تهران برای سیل‌زدگان خوزستان

کامیون‌های حامل ۲۰ تُن میوه اهدایی سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران که ظهر روز گذشته به خوزستان اعزام شده بودند، به مقصد رسیدند.

ارسال ۲۰ تُن میوه از تهران برای سیل‌زدگان خوزستان

به گزارش خبرگزاری موج، سید‌ سعید راد، مدیرعامل سازمان مدیریت میادین با اشاره به اینکه میوه‌های اهدایی به هموطنان آسیب دیده با مشارکت بهره برداران میادین میوه وتره بار تأمین و به مقصد خوزستان بارگیری و ارسال شد، اظهار کرد: تلاش کردیم تا در حیطه مسئولیت سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار، 20 تُن میوه را با همراهی و همکاری غرفه داران میادین مختلف تهیه و به هموطنان آسیب دیده در سیل خوزستان تقدیم کنیم.

مدیرعامل سازمان مدیریت میادین با اشاره به اینکه تهران به عنوان استان معین برای کمک به خوزستان انتخاب شده است، تاکید کرد: مردم خوزستان، تنها نیستند و مردم تهران با افتخار کنار هموطنان خود می‌مانند و سازمان مدیریت میادین نیز سعی کرده تا جای ممکن، سهمی کوچک در کمک به مردم خوزستان داشته باشد.

گفتنی است، ظهر روز گذشته بالغ بر 20 تُن میوه شامل پرتقال، سیب، خیار، کیوی، لیمو شیرین و موز از میادین مختلف میوه و تره بار، از جمله صادقیه، جلال آل احمد، سهروردی، شهران، سردار جنگل، تهرانسر، آزادی، آزادگان، هروی، دریا، شهید لواسانی و کرمان، تأمین و از محل میدان مرکزی میوه و تره بار تهران به مقصد خوزستان ارسال شد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی