English

دومین جشنواره سینمامدرسه برگزار می‌شود

بدنبال استقبال از برگزاری اولین جشنواره «سینما مدرسه» در سال گذشته، روابط عمومی مجتمع علامه طباطبایی اعلام کرد دومین دوره‌ی این فستیوال فیلم، اواخر مردادماه برگزار می‌شود.

دومین جشنواره سینمامدرسه برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری موج، در اولین دوره‌ این جشنواره بنابه انتخاب بهزاد فراهانی (دبیر جشنواره) چهار فیلم «رابطه» ساخته‌ پوران درخشنده، «دزد و پری» ساخته‌ حسین قناعت، «بزرگ» ساخته‌ پنی مارشالو «علفزار» ساخته‌ محمدعلی طالبی اکران و پس از آن با حضور کارشناسان سینما، کارگردانان، هنرپیشه‌ها و سایر عوامل اجرایی فیلم‌های مذکور مورد نقد و بررسی قرار گرفت.

بهزاد فراهانی در این خصوص گفت: امسال نیز در دومین دوره‌ برگزاری این جشنواره، سه فیلم برگزیده از سینمای نوجوان به ترتیب «صبح روز بعد» ساخته‌ کیومرثپوراحمد، «دهلیز» به کارگردانی بهروز شعیبی و «چکمه» از ساخته‌های محمد‌علی طالبی اکران خواهد شد و همانند دوره‌ پیشین این جشنواره جلسات نقد و بررسی این آثار با حضور کارگردان و عوامل فیلم بعد از اکران برگزار می‌شود.

حضور در این جشنواره برای عموم آزاد و رایگان است. علاقه‌مندان می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر به وب سایت مجتمع علامه طباطبایی به آدرسwww. mat. irمراجعه یا با شماره ۴۴۸۳۳۹۶۶ تماس بگیرند.

این جشنواره از تاریخ ۲۶ الی ۲۹ مرداد ماه ۱۳۹۵ و از ساعت ۱۹ الی ۲۲ در سالن آمفی تئاتر مجتمع فرهنگی آموزشی علامه طباطبایی به نشانی: بزرگراه نیایش - انتهای ستاری شمالی – دوربرگردان جنوبی - خروجی دوم خیابان شعرا - پلاک ۱۷ - طبقه‌ سوم برگزار می‌شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه