سرخط خبرها
  • تبدیل سالن لیگ ملت های والیبال به سونا با ۳۰ درجه گرما
  • هلال‌احمر برای امدادرسانی به زلزله‌زدگان ونزوئلا اعلام آمادگی کرد
  • طرح ۵۶ بندی آلمان برای ممنوعیت حضور کودکان در فضای مجازی
  • اسکورت ۴ طرفه ایران در سیاتل
  • درخشش تیم ملی المپیاد جغرافیای ایران در رقابت‌های بین‌المللی
  • قوه قضائیه: خبر ممنوعیت شعار علیه آمریکا جعلی است
  • پیر ترین زن ایران در ۱۴۰ سالگی درگذشت
  • عارف: مردم اصلی‌ترین میزبانان بدرقه آقای شهید ایران هستند
  • رونالدو: بازنشسته نمی شوم
  • بازیگر سریال برکینگ بد مسلمان شد
  • ایران از تاریخ ۱۵ ژوئن (۲۵ خرداد) تاکنون ۴۰ میلیون بشکه نفت خام صادر کرده است
  • وزیر ارشاد: ترامپ به چوپان دروغگو تبدیل شده
  • نایب رئیس کمیسیون کشاورزی: زمان گرانی نان نبود/ فشار نباید از جیب مردم جبران شود
  • دزدی در کمپ تیم ملی فوتبال انگلیس
  • تاج: ۵۰ هزار پرچم ایران برای سیاتل چاپ کردیم
  • دنیامالی: باید به باشکوه‌تر شدن مراسم وداع با رهبر شهید کمک کنیم
  • ۹ تیر، تشییع پیکر شهدای تفحص‌شده مدرسه شجره طیبه میناب
  • بقائی خطاب به روبیو: صلح با تداوم سیاست‌های آمریکا ممکن نیست
  • عزاداری ملی‌پوشان فوتبال ایران در شب تاسوعای حسینی
  • چاقی کودکان و نوجوانان: تهدیدی خاموش برای سلامت نسل آینده

غلامرضا رمضانی و فیلمسازی در اسپانیا برای مخاطب بزرگسال! / وضع سینمای کودک، اسف‌بار است

غلامرضا رمضانی با اشاره به دشواری‌های فعالیت در عرصه سینمای کودک، از تصمیم خود برای ساخت یک فیلم بزرگسال در خارج از کشور خبر داد.

Ubi51L8xMKzk
غلامرضا رمضانی در گفت و گو با سارا کنعانی خبرنگار خبرگزاری موج درباره این روزهای خود گفت: در حال رایزنی با یک تهیه‌کننده اسپانیایی هستم و در صورت جلب رضایت او، فیلم بعدی‌ام را در اسپانیا خواهم ساخت. این فیلمنامه که به طور کامل آماده شده، دارای مضمونی خانوادگی است و برای مخاطب بزرگسال نوشته شده است. یک بازیگر ایرانی دارد و سایر شخصیت‌های آن خارجی هستندو تمام لوکیشن‌های اثر نیز در کشور اسپانیاست. این‌روزها منتظر پیامک‌ها هستیم! / اوضاع سینمای کودک اسف‌بار استاو در خصوص چرایی تغییر فضای فیلمسازی خود از سینمای کودک به سینمای بزرگسال توضیح داد: اوضاع اسفبار سینمای کودک، نیازی به شرح و توصیف من ندارد. این روزها تنها کاری که از دست‌مان برمی‌آید این است که منتظر بنشینیم و ببینیم چه پیامکی به دست‌مان می‌رسد تا در یک مراسم سینمایی یا بزرگداشت یک سینماگر شرکت کنیم! سینمای کودک مدت‌هاست که رو به نابودی است و مدت‌هاست که دامنه فعالیت‌های مسوولان برای آن از حد جلسه و حرف و سخن فراتر نمی‌رود. سینمای کودک سالن می‌خواهد و برنامه منظم اکران؛ و من این موضوع را بارها تأکید کرده‌ام. کارگردان «فرار از قلعه رودخان»، با اشاره به اکران شدن فیلم حسین قناعت یعنی «دزد و پری» ادامه داد: سانس‌هایی را که به این اثر اختصاص داده‌اند بررسی کنید. اکثرا صبح هنگام است و گویا خیال واهی داشته‌اند که همه مدارس دانش‌آموزانشان را به سینما خواهند آورد. در این میان اگر خانواده‌ای تصمیم بگیرد بچه را به سینما بیاورد زمان و فرصت مناسب را پیدا نمی‌کند. سینمای کودک بیان گر دغدغه‌هایی جدی است که لا به لای دیگر مشکلات معیشتی امروز گم شده است.تن به اکران آزاد و بدون سرگروه فیلمم ندادم!رمضانی همچنین تأکید کرد: امروز از فیلم کودک اصلا انتظار میلیاردی شدن ندارند و این موضوع از شرایطی که برای اکران آن فراهم می‌کنند معلوم است. من شخصا تن به اکران آزاد و بدون سرگروه فیلمم ندادم و همچنان منتظرم یک چرخه اکران منظم به وجود بیاید. شورای راهبردی اکران رویکرد محتاطانه و کندی دارد اما من ترجیح داده‌لم منتظر به ثمر نشستن اقدامات باشم و «فرار از قلعه رودخان» را که هم در جشنواره کودک درخشید و هم در جشنواره فجر مورد توجه واقع شد، به یک اکران نامناسب نسپارم.درگذشت پرویز صبری، غمگینم کرد…این فیلمساز کودک همچنین درباره پرویز صبری، کارگردان فقید سینمای کودک اضافه کرد: از وقتی خبر را شنیده‌ام غمگینم و دارم به او فکر می‌کنم که رابطه نزدیکی با یکدیگر نداشتیم اما دیدن او در جشنواره‌های کودک یک اتفاق نیکو بود و همین که دغدغه بچه‌ها را در سر داشت او را برای من عزیز می‌کرد. برای شادی روحش دعا می‌کنم و برای بازماندگانش آرزوی صبر دارم.

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه