سرخط خبرها
  • مهدی مهدوی‌کیا و جرج وه‌آ در ورزشگاه دیدار ایران و بلژیک
  • تایوان؛ غول هوش مصنوعی جهان
  • از میناب تا جام جهانی؛ حضور کودکان میناب روی سکوهای جام جهانی
  • اهدای پرچم گنبد حرم مطهر حسینی، برای تکریم و بدرقه پیکر رهبر شهید
  • وزیر اقتصاد: مبلغ کالابرگ دهک‌های پایین حتما متناسب با تورم افزایش می‌یابد
  • حمایت هوادار مکزیکی از تیم ملی ایران در ورزشگاه سوفای لس آنجلس
  • وزیر اقتصاد: افزایش رقم قیمت کالا برگ ویژه ۶ دهک پایین جامعه
  • انهدام مهمات عمل نکرده دشمن در بندرعباس
  • عصبانیت ترامپ از نتانیاهو
  • عضو کمیسیون کشاورزی: قیمت آب افزایش می‌یابد
  • آینده ونس به صلح با ایران گره خورد
  • سرمربی بلژیک: برای شکست دادن ایران باید با صد درصد توان‌مان بازی کنیم
  • دریای مازندران تا سه‌شنبه تعطیل شد

بایرام فضلی: دستمزد فیلمبرداری‌ را صرف ساخت فیلم کرده‌ام / اهل گرفتن بودجه دولتی نیستم!

بایرام فضلی درباره ساخت فیلم بعد از «باز هم سیب داری؟» گفت: من در این سال‌ها دستمزد فیلمبرداری‌ام را صرف ساخت فیلم کرده‌ام و این روند همچنان ادامه دارد، بنابراین تا زمانی که هزینه ساخت یک فیلم را تأمین نکنم، وارد کار نمی‌شوم، چراکه اهل گرفتن وام و دوندگی مربوط به بودجه‌های دولتی نیستم!

lwFTaxPQF0qy
بایرام فضلی کارگردان و مدیرفیلمبرداری سینمای ایران در گفت‌وگو با سارا کنعانی خبرنگار خبرگزاری موج درباره ادامه فعالیت فیلم‌سازی پس از اکران «باز هم سیب داری» در گروه هنر و تجربه (پس از ده سال) گفت: فیلمنامه‌های زیادی دارم که هنوز برای دریافت مجوز ارائه نشده‌اند، چراکه ابتدا باید از نظر مالی خیالم راحت شود و بدانم تأمین هزینه‌ها چطور انجام می‌شود. او که در کنار فعالیت به عنوان مدیر فیلبمرداری و همکاری با بیش از ۱۲۰ فیلم کوتاه و بلند و مستند و داستانی، ساخت فیلم‌های کوتاه را نیز در کارنامه دارد، اظهار داشت: من در این سال‌ها دستمزد فیلمبرداری‌ام را صرف ساخت فیلم کرده‌ام و این روند همچنان ادامه دارد، بنابراین تا زمانی که هزینه ساخت یک فیلم را تأمین نکنم، وارد کار نمی‌شوم، چراکه اهل گرفتن وام و دوندگی مربوط به بودجه‌های دولتی نیستم! او که اکثر فیلم‌های مهرداد فرید را فیلمبرداری کرده است، باردیگر قرار است با «مهرداد فرید» همکاری کند، از کلید خورد فیلم تازه او در پایان مرداد ۹۵ خبر داد. فضلی به خبرنگار موج گفت: فیلم سینمایی «دعوتنامه» این روزها در مرحله پیش تولید قرار دارد و تا پایان مرداد ماه سال جاری آن را کلید می‌زنیم. لوکیشن‌های این اثر در مشهد و تهران واقع است و داستان سه خانواده مختلف را روایت می‌کند که به خاطر ماجراهایی در مسیر یکدیگر قرار می‌گیرند و باب آشنایی آنان فراهم می‌شود. این فیلم سینمایی یک اثر شهری است. کارگردان «باز هم سیب داری؟» درباره میزان اثرگذاری خود (به عنوان یک کارگردان) بر کارهای یک کارگردان دیگر، گفت: در پروژه‌های حرفه‌ای مسوولیت‌های هر کس آنقدر سنگین است که تمام هم و غم خود را روی انجام وظیفه خود می‌گذارد. من هم زمانی که در سمت فیلمبردار در خدمت گروهی هستم اگر هم پیشنهادی برای کارگردان داشته باشم این پیشنهاد حول محور ایده‌های تصویری می‌چرخد و به حرفه خودم مربوط می‌شود.
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه