سرخط خبرها
  • تبدیل سالن لیگ ملت های والیبال به سونا با ۳۰ درجه گرما
  • هلال‌احمر برای امدادرسانی به زلزله‌زدگان ونزوئلا اعلام آمادگی کرد
  • طرح ۵۶ بندی آلمان برای ممنوعیت حضور کودکان در فضای مجازی
  • اسکورت ۴ طرفه ایران در سیاتل
  • درخشش تیم ملی المپیاد جغرافیای ایران در رقابت‌های بین‌المللی
  • قوه قضائیه: خبر ممنوعیت شعار علیه آمریکا جعلی است
  • پیر ترین زن ایران در ۱۴۰ سالگی درگذشت
  • عارف: مردم اصلی‌ترین میزبانان بدرقه آقای شهید ایران هستند
  • رونالدو: بازنشسته نمی شوم
  • بازیگر سریال برکینگ بد مسلمان شد
  • ایران از تاریخ ۱۵ ژوئن (۲۵ خرداد) تاکنون ۴۰ میلیون بشکه نفت خام صادر کرده است
  • وزیر ارشاد: ترامپ به چوپان دروغگو تبدیل شده
  • نایب رئیس کمیسیون کشاورزی: زمان گرانی نان نبود/ فشار نباید از جیب مردم جبران شود
  • دزدی در کمپ تیم ملی فوتبال انگلیس
  • تاج: ۵۰ هزار پرچم ایران برای سیاتل چاپ کردیم
  • دنیامالی: باید به باشکوه‌تر شدن مراسم وداع با رهبر شهید کمک کنیم
  • ۹ تیر، تشییع پیکر شهدای تفحص‌شده مدرسه شجره طیبه میناب
  • بقائی خطاب به روبیو: صلح با تداوم سیاست‌های آمریکا ممکن نیست
  • عزاداری ملی‌پوشان فوتبال ایران در شب تاسوعای حسینی
  • چاقی کودکان و نوجوانان: تهدیدی خاموش برای سلامت نسل آینده

اگر بمیرم، حسرت فیلم‌هایی را می‌خورم که نساختم / آیا کیارستمی را می‌شناسید؟

خسرو سینایی کارگردان با سابقه سینما به گفته خودش در خانه مشغول انجام کارهایی برای دل خودش است و می‌گوید: اگر بمیرم ناراحتی خاصی ندارم، فقط بعد از مرگم حسرت نساخته شدن سوژه‌هایی را خواهم خورد که شاید می‌توانست به درد مردم بخورد.

خسرو سینایی در گفت‌وگو با علی ظهوری‌راد خبرنگار خبرگزاری موج درباره فعالیت‌های اخیر خود گفت: با توجه به شرایط متاسفانه وضعیت کار و فعالیتم چندان مطلوب نیست و متاسفانه اگر هم بخواهم کاری انجام دهم باید با بودجه و امکانات کم و با قناعت فیلم بسازم. وی گفت: چندی پیش راجع به کیارستمی گفتم همه در زمان حیات‌اش همه از فیلم ساختن او حرف می‌زدند، اما شرایطی برای فیلمسازی و اکران آثار او وجود نداشت و حالا از این که چرا او فیلم نساخت صحبت می‌کنند! سازنده «در کوچه‌های عشق» گفت: این کسانی که برای کیارستمی گریه می‌کنند، چقدر فیلم‌هایش را دیدند که حالا بعد از مرگ‌اش با برخوردی احساساتی و شعاری در محافل مختلفی که برایش تدارک دیده شده، حاضر می‌شوند؟ اصولا چقدر فیلم‌های کیارستمی را خوب اکران کردیم و سوال من این است چرا وقتی می‌توانیم کاری انجام دهیم، کاری نمی‌کنیم تا بعد از مرگ، حسرت‌ها بر جا بماند... کارگردان «یار در خانه...» تصریح کرد: من آن گونه که می‌خواستم زندگی کردم و اگر بمیرم ناراحتی خاصی ندارم، فقط بعد از مرگم حسرت نساخته شدن سوژه‌هایی را خواهم خورد که شاید می‌توانست به درد مردم بخورد. فیلم‌هایی که می‌توانست دریچه‌هایی برای نگاه متفاوت آنها به دنیا باز کند، اما مثل همیشه فرصت‌ها از دست رفت و امکان ساخت آنهاپیدا نشد. سینایی درباره آخرین ساخته‌اش «جزیره رنگین» گفت: قبل از اکران این فیلم به من گفتند «جزیره رنگین» می‌تواند برای قشر زیادی از مردم جذاب باشد و می‌توان این فیلم را به همه نشان داد، اما متاسفانه در زمان اکران باز هم چند نمایش محدود و مختصر نصیبش شد و عملا از بین رفت. اما من از این اتفاق‌ها دیگر شوکه نمی‌شوم چرا که این روال عادی است. این کارگردان که چند سال است قصد دارد فیلم «قطار زمستانی» را با مشارکت ایران ولهستان بسازد، درباره وضعیت فعالیت‌های خود گفت: این روزها بیکار نیستم. مرتب کار می‌کنم اما کارهایم کوچک و شخصی و بیشتر برای دل خودم و دوستانم است.در مورد «قطار زمستانی» هم بعد از حدود چهار سال هنوز دلم می‌خواهد فیلم را بسازم اما نمی‌دانم چگونه این اتفاق خواهد افتاد.  
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه