English

کورش هنوز بیدار است! / تکذیب شایعه ریزش و تعطیلی

حادثه نشست خیابان پیامبر و اتفاق مجتمع کورش به طور تقریبی در ۸۰ رسانه معتبر داخلی و خارجی بازتاب داشت اما این مجتمع و پردیس سینمایی آن فعال است و تعطیلی آن صحت ندارد.

کورش هنوز بیدار است! / تکذیب شایعه ریزش و تعطیلی
به گزارش خبرگزاری موج، روابط عمومی پردیس سینمایی کورش اعلام کرد:ظهر روز گذشته ۱۱ شهریور ماه ساعت ۱۲:۲۰ریزش بخشی از خیابان مرکزی، به دلیل حفاری تونل مترو؛ موجب بسته شدن خیابان پیامبر و نیز قطع گاز شهری شد. به همین دلیل تمامی سیستم‌های سرمایشی و تهویه هوا مجتمع کورش و سالن‌های سینما قطع شد. این اتفاق وجود آتش نشانی شرایط موجود و ایجاد ترافیک بازتاب خبری بسیاری را برای رقم زد. بسیاری از رسانه‌ها از تعطیل شدن کورش، ریزش مجتمع و یا حتی مرگ خبر دادند. که برخی درست و بعضی کاملا اشتباه بود. نشست زمین، یک عدد خودرو را به داخل حفره کشاند. این نشست صدمه جانی به همراه نداشت و تلاش آتش‌نشانی، کنترل به‌موقع باعثسرعت بخشیدن به عادی شدن روال در این خیابان کمک کرد. برای امنیت، سلامت و مسلط بودن این گروه تصمیم بر این شد که گاز منطقه و محتمع کورش قطع شود.
چراغ سینما روشن یا خاموش؟
در یادداشت روابط عمومی کورش آمده است: اما این تنها اتفاق ماجرا نبود، پردیس سینمایی کورش به‌عنوان بزرگ‌ترین و پرفروش ترین پردیس سینمایی در حال حاضر کشور، مخاطبان بسیاری را خصوصا در پنج شنبه‌ها میزبانی می کند. مسئولان این پردیس سینمایی به دلیل احترام به مخاطبین خود اعلام کردند که اکران فیلم‌ها دایر است اما مشتریانی که به صورت اینترنتی اقدام به خرید بلیت نموده‌اند، می‌توانند با هماهنگی با اپراتور تلفن گویا به روز دیگری تغییر دهند. تماس‌ها و جا به جایی‌ها صورت گرفت اما طبیعتا هم‌چنان این پردیس میزبان مردمی بود که برای دیدن فیلم مورد علاقه شان به سینما آمده بودند.
پردیس سینمایی کورش ضمن احترام به همه مخاطبان خود، تا آن‌جا که امکان داشت سعی بررفع این گرما کرد. چیدن آب معدنی های خنک کنار صندلی‌ها و پذیرایی از مخاطبان وفادار خود از جمله این تلاش‌ها بود.
با تلاش مسئولین مربوطه ساعت ۲۰ شرایط کورش به حالت عادی بازگشت. حادثه نشست خیابان پیامبر و اتفاق مجتمع کورش به طور تقریبی در ۸۰ رسانه معتبر داخلی و خارجی بازتاب داشت.
آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی