English

سند دار شدن ۵۰ هزار متر مربع از اراضی دولتی سراوان

سرپرست اداره راه و شهرسازی سراوان از صدور سند مالکیت برای ۵۰ هزار متر مربع از اراضی دولتی این شهر در قالب ۱۲۸ سند بنام دولت در تیرماه جاری خبر داد.

سند دار شدن ۵۰ هزار متر مربع از اراضی دولتی سراوان

به گزارش خبرگزاری موج سیستان و بلوچستان؛ محمد سعید ملازهی اظهار داشت: این اسناد با همکاری اداره املاک اداره کل راه و شهرسازی استان و برای قطعات پراکنده محلات شهید رجایی، شهرک سبحان و لبسنگی و مسکن مهر شهر سراوان و با کاربری های مسکونی، تجاری و خدماتی اخذ شده است.

وی با بیان اینکه این اداره حساسیت خاصی در خصوص حفظ و حراست از اموال بیت المال به خرج می دهد، گفت: شفافیت امور ثبتی، پیشگیری از جعل اسناد مالکیت و ارائه خدمات بهینه توام با سرعت، دقت و کیفیت به شهروندان از مهمترین نتایج صدور این اسناد است. سرپرست اداره راه و شهرسازی سراوان خاطر نشان کرد: این اداره همسو با سیاست های اداره کل راه و شهرسازی استان در راستای حراست از اراضی دولتی اقداماتی نظیر شناسایی اراضی، رفع تصرفات، دریافت سند و تبدیل اسناد دفترچه ای به تک برگ را در اولویت کاری خود قرار داده است.

ملازهی در پایان خاطر نشان کرد: از شهروندان گرامی درخواست داریم با مشاهده هرگونه زمین‌خواری مراتب را با شماره تلفن شبانه روزی ۱۶۵۶ به یگان حفاظت اراضی این اداره و اداره کل راه و شهرسازی اطلاع دهند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه