English

حقوق‌های نامتعارف هیات‌مدیره فولاد مبارکه روی میز کمیسیون / هرکس خلاف اراده ملت عمل کند کنار گذاشته می شود

عضو هیات‌رئیسه کمیسیون صنایع و معادن از بررسی حقوق‌های نامتعارف هیات‌مدیره فولاد مبارکه در کمیسیون متبوع خبر داد و گفت: هر کس خلاف اراده ملت عمل کند کنار گذاشته می شود.

سیدجواد حسینی‌کیا در گفتگو با فاطمه باقری خبرنگار خبرگزاری موج، از بررسی حقوق‌های نامتعارف هیات‌مدیره فولاد مبارکه در کمیسیون صنایع و معادن خبر داد و گفت: بررسی تخلف‌های مالی در فولاد مبارکه بعد از تعطیلات مجلس بررسی می‌شود و در دستورکار کمیسیون قرار دارد.

وی افزود: کمیسیون صنایع و معادن بعد از بررسی فولاد مبارکه، پرداختی‌های دیگر صنایع را هم بررسی می‌کنند تا لطمه‌ای به چهره نظام نخورد و عدالت برقرار شود.

این عضو هیات رئیسه کمیسیون صنایع و معادن از اعلام اسامی صنایع متخلف در پرداخت دستمزد، خودداری و تاکید کرد: بهتر است تا اتمام بررسی‌ها، اسامی صنعت و یا شخصی را علنی نکنیم و به کسی اتهام نبندیم اما با حقوق‌های متعارف در هر صنعت و نهادهای مرتبط با کمیسیون صنایع برخورد می‌کنیم.

حسینی‌کیا با شمردن راهکارهای مقابله با تکرار سو استفاده های مالی در نهادها، اظهار داشت: طراحی سامانه قابل رویت برای مسئولین نظارتی و عموم کارکنان، می‌تواند از تخلف‌های مالی جلوگیری کند اما متاسفانه نظام پرداختی ها در کشور تعیین نشده و قانون دست بنگاه‌های اقتصادی را در پرداختی‌ها باز گذاشته است، البته بخشی از این مشکل را قانون‌گذار باید رفع کند.

وی برخورد با حقوق‌های نجومی و جلوگیری از تکرار آن را اراده عمومی و مردمی و خواست مقام معظم رهبری عنوان و تصریح کرد: هیچ کس نمی تواند در مقابل این اراده و خواسته صف آرایی کند و اگر کسی بخواهد جلوی آن قرار گیرد، کنار گذاشته می‌شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه