English

فرمانده کل ارتش:

مردم ایران از دل آتش ها همیشه سربلند بیرون آمدند + فیلم

آیین هفتمین روز شهادت رئیس جمهور و همراهانشان در ارتش با حضور خانواده هایشان و جمعی از مسئولین آغاز شد.

مردم ایران از دل آتش ها همیشه سربلند بیرون آمدند + فیلم
به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری موج

، امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش در آیین هفتمین روز آیت الله سید ابراهیم رئیسی و همراهانشان با تسلیت شهادت جانسوز شهدای این حادثه اظهار داشت: مردم ما ثابت کردند که این ملت بزرگ پویا، پای کار و قدر شناس هستند.

وی افزود: مردم از لحظه ای که این خبر را شنیدند تا این لحظه به هر نحوی برای ادای احترام به شهدا و خانواده هایشان ابراز کردند.

فرمانده کل ارتش بیان کرد: دنیا مبهوت بزرگی این ملت است که علیرغم هجمه های امپراطور رسانه ای دشمنان که قصد داشتند با این ضایعه زخم دیگری به مردم بزنند اما مردم با حضور میلیونی خود در مراسم وداع این شهدای بزرگوار نشان دادند ملت ایران اسلامی زنده، ایستاده و با قدرت به پیش می روند.

 

بیشتر بخوانید:

بزرگداشت شهدای خدمت در ستاد فرماندهی ارتش جمهوری اسلامی ایران

 

امیر موسوی خاطرنشان کرد: این برای نخستین بار نیست که ملت ما با اینچنین مشکلات و حوادث روبرو هستند،  ملت ما به برکت وجود ولی فقیه از این  حادثه نیز عبور خواهند کرد و خورشید درخشان انقلاب شعاع های نورانی خود را گسترده تر خواهد کرد.

وی عنوان کرد: ملت ایران از دل آتش ها همیشه سر بلند بیرون آمده و در روزهای پیش رو در انتخابات نیز درخشش مواضع انقلابی در مقابل دشمن ایستاده و همه اینها به برکت اسلام و قرآن ولایت فقیه خون شهدا و صبوری و ایستادکی خانواده شهدا است .

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه