English

پیکر استاندار آذربایجان شرقی در گلزار شهدا به خاک سپرده شد + فیلم و تصاویر

پیکر استاندار شهید آذربایجان شرقی با حضور انبوه جمعیت آذربایجان شرقی ‌از میدان استاد کریمی مراغه تشییع و د‌ر گلزار شهدا آرام گرفت.

پیکر استاندار آذربایجان شرقی در گلزار شهدا به خاک سپرده شد + فیلم و تصاویر
به گزارش خبرگزاری موج

، پس از تشییع باشکوه پیکر شهدای خدمت در تبریز، تهران، قم، بیرجند و مشهد مقدس و طواف پیکر شهید در حرم امام رضا (ع)، پیکر مطهر شهید مالک رحمتی و شهید موسوی برای تدفین به مراغه و تهران منتقل شد.

مراغه

 

مراغه

‌پیکر استاندار شهید آذربایجان شرقی صبح امروز وارد فرودگاه مراغه شد و پس از تشییع ‌باشکوه مردم از مسیرهای تعیین شده به گلزار شهدا منتقل شد و در کنار ‌شهدا آرام گرفت.

پیکر استاندار شهید آذربایجان شرقی پس از تشییع باشکوه و مثال‌زدنی مردم آذربایجان، به گلزار شهدای گلشن مراغه منتقل شد و پس از انجام مراسم تللقین برای همیشه در کنار شهدای این شهرستان آرام گرفت و از غریب طوس که سالیان سال افتخار خادمی بارگاه حضرتش را داشت دور ماند.

پیکر استاندار شهید پس از تشییع از میدان استاد کریمی تا ‌میدان 22 بهمن، برای انجام مراسم تدفین و خاکسپاری در گلزار شهدا بر روی دستان مردم عزادار قرار گرفت.

 

بیشتر بخوانید:

بدرقه پیکر استاندار شهید مالک رحمتی در مراغه + فیلم

جزئیات تشییع و تدفین پیکر نماینده ولی‌فقیه و استاندار آذربایجان شرقی اعلام شد

آیین وداع با پیکر «شهدای خدمت» از تبریز برگزار شد+ فیلم و تصاویر

زندگینامه «مالک رحمتی» جوان ترین استاندار دولت سیزدهم

مراغه

تشییع پیکر شهید ‌مالک رحمتی‌ با طنین صلوات خاصه امام رضا (ع) و خیل عظیم مردم عزادار در مراغه، حال و هوای حرم ثامن‌الحجج (ع) را برای زادگاه این شهید راه خدمت به ارمغان آورد. نزدیکان و بستگان استاندار شهید آذربایجان‌شرقی پیش از این از علاقه ویژه ایشان به صلوات خاصه امام رضا (ع) گفته بودند و بر همین اساس نیز برای پخش این صلوات در آیین تشییع برنامه‌ریزی شد.

 

مراغه

شهید «رحمتی» که به گفته خودش در سایه اراده و تلاش به خادمی امام رضا (ع) رسیده بود، مسئولیت‌هایی هم در آستان قدس رضوی داشت و به امام هشتم شیعیان عشق می‌ورزید.

مردم شهیدپرور مراغه که تاکنون بیش از 1400 شهید گلگون کفن تقدیم اسلام و انقلاب کرده‌اند، با حضور استقبال حماسی خود از پیکر شهید «مالک رحمتی» در فرودگاه سهند، بار دیگر با آرمان‌های شهدا و امام شهدا تجدید بیعت کردند.

با آن که ساعت مراسم تشییع شهید مالک رحمتی از ساعت 10 صبح اعلام شده، اما از ساعات اولیه صبح مردم مراغه و دیگر شهرهای آذربایجان شرقی خود را به محل مراسم رسانده‌اند تا در مراسم تشییع شهید حضور داشته باشند.

 

مراغه

آیین تشییع و وداع با شهید رحمتی از ساعت 10 صبح  از میدان استاد کریمی شروع و در میدان 22 بهمن به پایان خواهد رسید. پس از آیین مداحی، سخنرانی و اقامه نماز پیکر شهید رحمتی به گلشن زهرای مراغه منتقل می‌شود و در جوار شهدای دوران دفاع مقدس به خاک سپرده خواهد شد.

مجلس ترحیم استاندار شهید آذربایجان شرقی و شهدای سانحه هوایی از ساعت 16 برای برادران در مسجد جامع و برای خواهران در مسجد شهدا برگزار خواهد شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه