English

رئیس قوه قضاییه و رئیس مجلس در خانه رئیس جمهور حضور یافتند

روسای دو قوه قضائیه و مقننه با حضور در منزل شهید رئیسی، شهادت رئیس دولت سیزدهم را به آیت‌الله علم‌الهدی و دیگر اعضای خانواده رئیس جمهور فقید تسلیت گفتند.

رئیس قوه قضاییه و رئیس مجلس در خانه رئیس جمهور حضور یافتند

، حجت‌الاسلام محسنی اژه‌ای و محمدباقر قالیباف با حضور در مکتب قرآن منزل رئیس‌جمهور شهید، حجت الاسلام دکتر سیدابراهیم رئیسی، با آیت‌الله علم‌الهدی و خانواده شهید دیدار کردند.

سران قوای قضائیه و مقننه ضمن عرض تسلیت به حجت الاسلام علم‌الهدی و اهل بیت شهید رئیسی، وی را فردی خستگی‌ناپذیر و کوشا توصیف کردند.

حجت‌الاسلام محسنی اژه‌ای در این دیدار اظهار کرد: شهید رئیسی در طول دوران مسئولیت خود روز و ساعت نمی‌شناخت و بسیاری از این تلاش‌ها و زحمات هم به دوش خانواده بود. امروز هم پس از شهادت ایشان، خانواده‌شان با صبر بر این مصیبت در اجر شهید سهیم هستند.

رئیس قوه قضائیه با بیان اینکه یار بزرگی را از دست دادیم، گفت: خاطره همکاری‌های نزدیکی که با ایشان داشتیم از یاد نخواهد رفت.

محمدباقر قالیباف نیز در این دیدار بیان کرد: در دوره فعالیتم کسی را همچون شهید رئیسی در کار و اخلاص چه در زمان مسئولیت در آستان قدس و چه در دوره ریاست جمهوری ندیدم. شهید رئیسی در کسوت روحانیت نیز دلسردی و خستگی نمی‌شناخت و همواره به آینده امید داشت.

رئیس مجلس به بیان خاطره‌ای از شهید رئیسی پرداخت و عنوان کرد: اوایل دوره ریاست جمهوری به من گفتند به حضرت متوسل شدم و گفتم «دلم اینجاست ولی می‌روم برای خدمت به مردم و انجام وظیفه به عنوان خادم شما».

وی حضور مردم را نشانه رضایت الهی از شهید جمهور دانست و اضافه کرد: انتخاب آقای رئیسی در دهه کرامت و تولد حضرت رضا(ع) بود و شهادتش را هم شب ولادت حضرت از ایشان دریافت کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه