English

سخنگوی سپاه پاسداران:

دشمنان از گفتمان برگرفته از اهل بیت (ع) احساس وحشت دارند

سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تصریح کرد: دشمنان ما از اینکه مردم دنیا به گفتمان برگرفته از اهل بیت (ع) تاسی کنند، احساس وحشت کردند؛ از این رو دست‌بردار نبودند و تلاش می‌کردند گفتمان را متوقف کنند.

دشمنان از گفتمان برگرفته از اهل بیت (ع) احساس وحشت دارند
به گزارش خبرگزاری موج

، سردار رمضان شریف در همایش بزرگ مدیران روابط عمومی‌های سازمان‌ها و ادارات خراسان رضوی که در کارخانه نوآوری برگزار شد، اظهار کرد: به برکت انقلاب اسلامی و اندیشه‌های امام خمینی و هدایت‌های رهبر معظم انقلاب، انقلاب اسلامی گفتمان برگرفته از تعالیم پیامبر (ص) را در دنیا زنده کرد.

سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بیان کرد: بنای انقلاب اسلامی بر دعوا، جنگ و خونریزی با کسی نبوده است، از روز اول دال اصلی و مرکزی گفتمان اسلامی، گفتمان دینی، اخلاقی، زندگی سعادتمند، صلح و صفا، پیشرفت و آینده مردمان این سرزمین و حتی دنیا بوده است.

وی گفت: دشمنان ما از اینکه مردم دنیا به گفتمان برگرفته از اهل بیت (ع) تاسی کنند، احساس وحشت کردند؛ از این رو دست‌بردار نبودند و تلاش می‌کردند گفتمان را متوقف کنند.

رمضان شریف با اشاره به اینکه مبارزه جدی و همه‌جانبه دشمنان در طول ۴۵ سال گذشته همواره امتداد داشته است، افزود: ما یکی از خبرسازترین کشورهای دنیا بودیم که حاکی از قدرت، الهام‌بخشی و تأثیر انقلاب، گفتمان امام (ره) و رهبر در دنیای امروز است.

سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: تا زمانی که مردم پای انقلاب باشند و پیوند بین آنها و امام جامعه برقرار باشد، این نظام پایدار است؛ چرا که مردم مؤلفه اصلی قدرت جمهوری اسلامی در طول این ۴۵ سال بودند و کشور آسیب‌ناپذیر و پیشرو است.

وی با اشاره به اینکه محور کار دشمن دوقطبی بین مردم و حکمرانی و حاکمیت در نظام جمهوری اسلامی به مفهوم عام آن است، افزود: مردم ایران مردمانی تیزهوش، وفادار، باصفا و با صمیمیت هستند و این هوش ذاتی، فرهنگ کهن و ایمان قوی به مردم ما فرصت تشخیص داده است.

رمضان شریف با اشاره به اینکه نگاه مقام معظم رهبری به مردم نگاه ویژه و شناخت عمیقی است، افزود: همین مساله دشمن را شکست می‌دهد. شناخت رهبر معظم انقلاب از پتانسیل موجود بالقوه در مردم ایران اسلامی است که طراحی‌های دشمن را به شکست می‌کشاند. اتکای به خداوند در سیما و تصمیمات رهبر معظم انقلاب موج می‌زند.

سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: تصمیم شجاعانه و بی‌نظیر رهبر معظم انقلاب دنیا را متحیر کرده است. رهبر آنچنان شجاعتی به فرماندهان نیروهای مسلح دادند که زیباترین، کم‌نظیرترین و مؤثرترین عملیات تنبیهی را انجام دادند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه