English

رئیس دفتر رئیس جمهور:

بسترهای لازم برای برگزاری انتخابات الکترونیک حتی در کلانشهرها فراهم است

رئیس دفتر رئیس جمهور گفت: الکترونیکی شدن انتخابات در این دوره نشان داد بسترهای لازم برای برگزاری انتخابات الکترونیک حتی در کلانشهرها فراهم است.

بسترهای لازم برای برگزاری انتخابات الکترونیک حتی در کلانشهرها فراهم است
به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری موج

، غلامحسین اسماعیلی رئیس دفتر رئیس جمهور در جمع خبرنگاران اظهارداشت: با پیشرفت‌هایی که در کشور ما در حوزه الکترونیکی صورت گرفته است و با زحماتی که همکاران ما در وزارت کشور متقبل شدند، نشان داد که بسترهای لازم برای برگزاری انتخابات الکترونیکی حتی در کلانشهرها با تکثر و تعدد کاندیداها مانند حوزه انتخابی تهران، به خوبی فراهم بوده است.

وی افزود:  با این فن آوری رای دادن الکترونیکی، فرایندی خوب، سریع و مطمئن است و  کسانی که برای رای دادن مراجعه می‌کنند شاهد گذر کمترین زمان برای رای دادن هستند.  

اسماعیلی بیان کرد: قطعاً در مرحله بعدی که اعلام نتایج انتخابات هست نیز شاهد سرعت بیشتری  در شمارش آرا خواهیم بود.

وی ادامه داد: در همین انتخابات تلاش ما این بود که حوزه بیشتری را به صورت الکترونیکی برگزار کنیم. تمهید زیرساخت‌ها و هماهنگی‌های لازم بین وزارت کشور شورای محترم انجام شده بود که در این مرحله اتفاق نظر بر این بود که هشت حوزه انتخابیه را الکترونیکی برگزار کنیم.

دفتر رئیس جمهور گفت: قطعاً  وزارت کشور و شورای نگهبان پس از اتمام این دوره از انتخابات با ارزیابی وضعیت سیستم انتخابات تمام الکترونیکی تصمیم نهایی را برای برگزاری  انتخابات تمام  الکترونیکی  در دوره بعدی خواهند گرفت اما دولت آمادگی لازم برای برگزاری انتخابات الکترونیک را برای دوره‌های بعد دارد. 

رئیس دفتر رئیس جمهور در خصوص رای آقای رئیس جمهور در انتخابات  عنوان کرد: همانگونه که می‌دانید آقای رئیس جمهور در سفر استانی قم حضور داشتند و هماهنگی شده است که  در مسیر بازگشت از قم به تهران در شعب انتخاباتی حضور پیدا کند و رای خود را ثبت کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه