English

آیت الله جوادی آملی در دیدار رئیس جمهور:

مسئولین باید تمام همتشان این باشد که با مردم کریمانه رفتار شود

آیت الله جوادی آملی تصریح کرد: ساختار خلقت بشر کریمانه است، لذا مسئولین باید تمام همتشان این باشد که با مردم کریمانه رفتار شود.

مسئولین باید تمام همتشان این باشد که با مردم کریمانه رفتار شود
به گزارش خبرگزاری موج

،  ابراهیم رئیسی در ادامه برنامه‌های روز دوم سفر خود به استان قم با حضور در بیت آیت الله العظمی جوادی آملی با این مرجع تقلید دیدار و گفتگو کرد.

آیت الله جوادی آملی در این دیدار ضمن تقدیر از خدماتی که انجام شده، ابراز داشت: خداوند در قرآن کریم می‌فرماید ما انسان را کریم خلق کردیم؛ «و لقد کرمنا بنی ادم» یعنی ساختار خلقت بشر کریمانه است، لذا مسئولین باید تمام همتشان این باشد که با مردم کریمانه رفتار شود.

این مرجع تقلید افزود: ما ملت ایران، ملتی بزرگ و بزرگ زاده‌ایم، ما در کشوری بزرگ که هم تاریخ و هم جغرافیا دارد زندگی می‌کنیم، ما عالمان و دانشمندان بزرگی همچون ابن سینا و فارابی و امثال آن داریم، لذا شایسته است با مدیریت خوب، با ادب و احترام و بر اساس کرامت با مردم برخورد شود.

وی با تاکید بر همت مسئولین بر تولید و اشتغال در کشور، اظهار کرد: کشور ما دارای سرمایه‌های عظیم خدادادی است و باید از این سرمایه‌ها استفاده کرد اینکه امیرالمومنین می‌فرماید «من وجد ماء و تراباً فافتقر فابعده الله» یعنی کشوری که آب دارد، خاک دارد، و نتواند خود را اداره کند، نیازمند به دیگران باشد خدا او را از رحمت دور کند! مسئولین باید این کلمات را مد نظر قرار دهند و بر تولید و اشتغال همت گمارند تا فقر را از کشور ریشه کن کنند.

مفسر قرآن کریم افزود: ما در زمان دفاع مقدس جوانانی داشتیم که در شب‌های سرد زمستان در بالای کوه‌ها ایستادند و یخ زدند و شهید شدند تا از این مرز و بوم دفاع کنند، الان نیز چنین جوانانی و مردمانی داریم، اینها نعمت‌های ما هستند، باید قدر این سرمایه‌ها را بدانیم و اجازه ندهیم فساد در کشور اتفاق بیافتد.

وی در مورد پاسخ ایران به دشمن صهیونیست نیز ابراز کرد: این وعده صادق، جلال و شکوه و عظمت را به ایران آورد، این اقدام همراه با عقلانیت انجام شد، کسی که سیلی زد، باید سیلی بزنیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه