English

رئیس جمهور:

دولت افز‌ایش سرعت اینترنت را در اولویت کاری قرار داده است

رئیس جمهور تاکید کرد: افز‌ایش سرعت اینترنت و توسعه فیبر نوری در اولویت این دولت قرار گرفته است و نباید امور مردم برای این موضوع و کسب و کارها مختل گردد.

دولت افز‌ایش سرعت اینترنت را در اولویت کاری قرار داده است
به گزارش خبرگزاری موج

​، حجت الاسلام سیدابراهیم رئیسی در مراسم افتتاح پروژه فیبر نوری منازل و کسب کار در قم با تبریک ولادت حضرت معصومه (س) و دهه کرامت اظهار داشت: استان قم مهد علم‌و‌دانش است و‌در تولید محتوا بسیار نقش آفرین است؛ در قم موسسات تحقیقاتی، پژوهشی، علمی و حوزه علمیه دانشگاه تولید محتوا می‌کنند، انتقال این تولید محتوا به شهرهای دیگر و عموم‌ مردم و خارج از کشور در این استان اهمیت ویژه‌ای دارد.

 

بیشتر بخوانید:

رئیس جمهور وارد قم شد

پروژه فیبر نوری در استان قم با حضور رئیس جمهور افتتاح شد

 

وی با بیان اینکه اینکه مردم قم از این فناوری پروژه فیبر نوری منازل و کسب و‌کار استفاده کنند و به ارتباطات و انتقال اطلاعات سرعت بخشند کار ستودنی است، افزود: امروز زندگی مردم در بستر فضای مجازی قرار گرفته و تمام زوایای زندگی مردم را تحت تاثیر قرار داده است.

وی با بیان اینکه رفاه مردم باید مورد تاکید باشد، افزود: افز‌ایش سرعت اینترنت و توسعه فیبر نوری در اولویت این دولت قرار گرفته است و قم با توجه به اینکه مهد تولید علم است و موسسات فراوانی مشغول تولید محتوا هستند که انتقال این محتوا به عموم مردم، خارج از کشور و ... اهمیت فراوانی دارد.

رئیس جمهور با بیان اینکه توسعه فیبر نوری یک زیرساخت فرهنگی برای قم محسوب میشود، تصریح کرد: اکنون هفت و نیم میلیون ایرانی ‌از فیبر نوری در حال استفاده هستند و در تلاشیم تا فیبر نوری در تمام کشور توسعه یابد.

رئیسی با بیان اینکه به وزیر ارتباطات گفته‌ایم که باید سرعت اینترنت روز به روز افزایش یابد، گفت: شبکه اینترنت باید سرعت داشته باشد و نباید امور مردم برای این موضوع و کسب و کارها مختل شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه