English

رئیس جمهور:

امسال همراه با گشایش‌های اقتصادی خواهد بود

رئیس جمهور تصریح کرد: قطعاً شرایط اقتصادی بهتر خواهد شد و امسال همراه با گشایش‌های اقتصادی خواهد بود.

امسال همراه با گشایش‌های اقتصادی خواهد بود
به گزارش خبرگزاری موج

، ابراهیم رئیسی ، رئیس جمهور امروز (چهارشنبه) در دیدار مسئولان نظام و سفرای کشورهای اسلامی با رهبر انقلاب اسلامی تصریح داشت: فعالان اقتصادی از عددسازی‌ها در بازار نگران نباشند.

وی تاکید کرد: قطعاً شرایط اقتصادی بهتر خواهد شد و امسال همراه با گشایش‌های اقتصادی خواهد بود.

رئیسی گفت: ممکن است برخی در کانال‌های غیررسمی و قاچاق با عددسازی، بازار کشور و فعالان اقتصادی را نگران کنند. در حالی که با توجه به شرایط و امکان تامینی که برای دولت وجود دارد، هیچ مسئله‌ای برای تولید و خدمات و تحقق شعار سال که نیاز کشور است ایجاد نخواهد کرد.

رییس جمهور با بیان اینکه با کمک همه کارگزاران نظام این شرایط بهتر و برتر خواهد شد، تصریح کرد: برخی فکر نمی‌کردند بعد از رشد اقتصادی زیر یک درصد در دهه نود، رشد اقتصادی در سال ۱۴۰۲ بیش از ۶ درصد شود. همچنین فکر نمی‌کردند که وضعیت تولید، وضعیت پایه پولی و نقدینگی و بسیاری از شاخص‌ها در کشور رشد داشته باشد.

وی تصریح کرد: همراه با امید به آینده بسیار درخشان در کشور و اتحاد و انسجام که رهبر معظم انقلاب در نماز عیدسعید فطر همه گروه‌ها، جریان‌های سیاسی و مسوولان را به وحدت و تلاش منسجم و مجاهدانه در جهت رفع مشکلات مردم دعوت فرمودند، این همدلی و وحدت موجب گشایش‌های بسیاری در سال جدید برای نظام و مردم عزیز کشورمان خواهد شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه