English

مشاور عالی فرمانده کل قوا:

پاسخ گستاخی دشمن را در زمان مناسب می‌دهیم/هیچ کدام از سفارت های رژیم صهیونیستی در امان نیست

مشاور عالی فرمانده کل قوا یا تاکید بر اینکه محور مقاومت تعیین‌کننده سرنوشت آینده منطقه به رهبری ایران خواهد بود،گفت: جنگ غزه تغییرات بزرگی را در رویدادها، روندها و راهبردهای منطقه رقم می‌زند.

پاسخ گستاخی دشمن را در زمان مناسب می‌دهیم/هیچ کدام از سفارت های رژیم صهیونیستی در امان نیست
به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری موج

،  سرلشکر سیدیحیی صفوی دستیار و مشاور عالی فرمانده کل قوا در مراسم گرامیداشت شهدای جنایت تروریستی دمشق، اظهارداشت: هفت شهیدی که در حمله تروریستی کنسولگری دمشق به شهادت رسیدند از بهترین فرزندان رشید اسلام، ایران و جبهه مقاومت بودند.

وی افزود: با حاج علی زاهدی حدود ۴۴ سال همرزم بودم، وی در اندیشه و تدبیر، اخلاق و رفتار یک انسان ویژه بود.

سرلشکر صفوی گفت: این شهید بزرگوار در خط سیاسی امامین انقلاب بوده و همچنین دائم الذکر بودند.

مشاور عالی فرمانده کل قوا خاطرنشان کرد: اکنون هیچکدام از سفارت خانه های رژیم صهیونیستی در امان نیست و مفهوم آن  این است که مقابله با این رژیم یک حق عمومی است.

سرلشکر صفوی با عنوان اینکه به  سردار زاهدی، دوست صمیمی حاج قاسم سلیمانی، حاج احمد کاظمی و شهید حجازی بود و مقدر این بود که همه آنها شهید شوند.

 

بیشتر بخوانید:

مراسم یادبود شهدای کنسولگری ایران در دمشق

 

وی افزود: شهدای حمله تروریستی کنسولگری ایران در دمشق، در بهترین ماه خدا که لیالی قدر و شهادت امیرالمومنین (ع) به دست پست‌ترین مخلوقات یعنی رژیم صهیونیستی پلید و خونخوار به شهادت رسیدند.

 مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا افزود: شهادت برای آنها بالاترین رتبه است و برای پاسداران و جبهه مقاومت انگیزه آفرین است اما برای خانواده‌ها و نظام جمهوری اسلامی سنگین است.

سرلشکر صفوی عنوان کرد: خون شهدای تغییرات بزرگی را در رویدادها، روندها و راهبردهای منطقه و کشور ما رقم می‌زند و محور مقاومت تعیین کننده سرنوشت آینده منطقه به رهبری ایران خواهد بود.

وی گفت: تمامی جنایاتی که در حال حاضر در فلسطین اشغالی شاهد هستیم با حمایت آمریکا و برخی کشورهای غربی و سکوت خیانت‌آلود برخی کشورهای عربی و غیرعربی منطقه محقق شده است.

سرلشکر صفوی خاطرنشان کرد: اکنون چهره حقوق بشر و دموکراسی غربی به واسطه این جنایت‌ها برای مردم جهان آشکار  شده است.

دستیار و مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا بیان کرد: رویدادهایی که توسط آمریکایی‌ها و صهیونیست‌ها در این مدت به وقوع پیوسته است، نشان دهنده این است که راهبرد آنها با شکست روبرو شده زیرا به هیچکدام از اهداف کلان خود دست پیدا نکرده اند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه