English

رئیس سازمان انرژی اتمی ایران در گفت‌وگو با خبرگزاری موج؛

اسرائیل منتظر سیلی محکم ایران باشد

رئیس سازمان انرژی اتمی ایران در خصوص حمله اسرائیل به کنسولگری ایران در دمشق گفت: همانگونه که مقام معظم رهبری فرمودند، اسرائیل باید منتظر سیلی محکم ایران باشد.

اسرائیل منتظر سیلی محکم ایران باشد

محمد اسلامی، رئیس سازمان انرژی اتمی ایران در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری موج، اظهار داشت: دنیا حقیقت رژیم صهیونیستی را کاملا درک کرده و متوجه هستند که اینها تجاوزگری را سال‌‌ها است که انجام می دهند و برای مردم دنیا این موضوع آشکار شده است.

وی افزود: امروز مردم ما روز قدس متفاوتی را برگزار می کنند چرا که نه تنها در ایران بلکه در سراسر جهان شعار مرگ بر اسرائیل طنین انداز شده است. 

رئیس سازمان انرژی اتمی در خصوص پاسخ جمهوری اسلامی به حمله اسرائیل به کنسولگری ایران در دمشق ، گفت: همانگونه که مقام معظم رهبری فرمودند اسرائیل سیلی محکمی از ایران خواهد خورد.

اسلامی در خصوص تفاوت روز قدس امسال در مقایسه با سال‌های دیگر، عنوان کرد: امروز  خط برای یک عده از افرادی که ذره ای تردید بر حقانیت مردم فلسطین داشتند برداشته شد و امروز دیگر این موضوع برای همگان آشکار گردیده که حقیقت چه چیزی است.

وی خاطر نشان کرد: ۷۵ سال ظلم ، تجاوز و غارتگری  و کشتار مردم بی دفاع فلسطین و  امروز در غزه همه جهانیان را بیدار کرده و مردم با همه وجود دیدند و لمس کرده اند،  این وجه تمایز قدس امسال است. 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه