English

اقدامات سازمان‌های مجری تولید دانش‌بنیان و اشتغال‌آفرین وزارت کشور بررسی شد

اقدامات سازمان‌های مجری تولید دانش‌بنیان و اشتغال‌آفرین وزارت کشور در نشستی به ریاست دکتر احمد وحیدی وزیر کشور بررسی شد.

اقدامات سازمان‌های مجری تولید دانش‌بنیان و اشتغال‌آفرین وزارت کشور بررسی شد
به گزارش خبرگزاری موج

، با هدف پیشبرد برنامه دانش‌بنیان وزارت کشور که در مهر ماه ۱۴۰۱ در قالب آیین نامه تولید دانش‌بنیان و اشتغال‌آفرین وزارت کشور به تصویب هیات دولت رسیده است، عصر شنبه یازدهم فروردین‌ماه نشستی با حضور مدیران سازمان‌های مجری مفاد آیین نامه مذکور در دفتر وزیر کشور برگزار شد.

در این نشست گزارش عملکرد سازمان‌های شهرداری‌ها و دهیاری‌ها، مدیریت بحران و ثبت احوال بررسی شد و دکتر وحیدی رهنمودهای لازم را ارائه کرد و سپس تصمیمات لازم اتخاذ شد.

برنامه دانش بنیان وزارت کشور مشتمل بر تولید ۲۷ محصول و فناوری و ۲۹ نرم افزار و فرایند مدیریتی در حوزه‌هایی چون آتش‌نشانی، برقی‌سازی حمل و نقل عمومی و ساخت واگن‌های قطار شهری، شهر هوشمند، تشخیص هویت، مدیریت بحران، زنان سرپرست خانوار، آسیب‌های اجتماعی، منابع انسانی و محرومیت‌زدایی است.‌

در این رابطه وزارتخانه‌های صنعت،معدن و تجارت، نیرو، نفت، ارتباطات و فناوری اطلاعات، راه و شهرسازی، علوم،تحقیقات و فناوری و نیز معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری نیز مکلف به همکاری با وزارت کشور برای انجام تعهدات هستند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه