English

سخنگوی سپاه پاسداران:

شعاع امنیت ایران با حضور حاج قاسم سلیمانی تا خارج وسعت یافته است

سخنگوی سپاه پاسداران گفت: حاج قاسم شعاع امنیت کشور را به خارج از کشور برد و دشمن از همین موضوع ناراحت و عصبانی است.

شعاع امنیت ایران با حضور حاج قاسم سلیمانی تا خارج وسعت یافته است
به گزارش خبرگزاری موج

، سردار رمضان شریف، ظهردوشنبه درمراسم اختتامیه هشتمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر استان کرمان با بیان اینکه امروز برکات اقدامات حاج قاسم سلیمانی درجبهه مقاومت را می‌بینیم افزود: صهیونیست‌ها دشمن واقعی بشریت هستند و وزیر دفاع آن‌ها با پررویی تمام اعلام می‌کند که ما با موجودات وحشی روبه‌رو هستیم، در حالی که خودشان وحشیانه مردم را به خاک و خون می‌کشند.

وی با بیان اینکه بمب‌گذاری در مراسم حاج قاسم و به شهادت رساندن مردم، نشان از عصبانیت دشمن است که در ذلت و خاری و ضعف تمام انجام داد، ادامه داد: دست تک تک خانواده شهدا را می‌بوسیم که با عملکرد و صحبت‌های هوشمندانه خود دشمن را در جریان‌سازی بعد از حادثه تروریستی کرمان ناکام گذاشتند.

وی با اشاره به اینکه مردم صاحبان اصلی نظام هستند و قدر نظام اسلامی را می‌دانند گفت: ما در طی این سال‌ها شاهد تحولات بزرگی در کشور بودیم، روزی که در جبهه‌های جنگ فرزندان ما را به شهادت می‌رساندند و مردم آن‌ها را تشییع می‌کردند عده‌ای هم در داخل کشور دشمن را همراهی می‌کردند، اما امروز ملت ایران سرفراز و دشمن شکست‌خورده است.

سردار رمضان شریف با اشاره به اینکه صهیونیسم به شدت دچار هراس است و نگاه به ظاهر آن‌ها نکنید، افزود: اسرائیل نگران بود اگر همه ارتش‌های کشورهای اسلامی همراه شوند، دیگر حیات آن‌ها به پایان رسیده است.

وی با اشاره به اینکه مردم با حضور در صحنه‌های انقلاب دشمن را وادار به اعتراف کردند، ادامه داد: امروز مردم کرمان شرایط ویژه‌ای به دلیل حضور حاج قاسم در این شهر دارند و همه باید قدر این سردار پرافتخار و عزیز را بدانیم.

سردار رمضان شریف گفت: حاج قاسم شعاع امنیت کشور را به خارج از کشور برد و دشمن از همین موضوع ناراحت و عصبانی است.

سردار رمضان شریف با اشاره به اینکه صهیونیسم به شدت دچار هراس است و نگاه به ظاهر آن‌ها نکنید، افزود: اسرائیل نگران بود اگر همه ارتش‌های کشورهای اسلامی همراه شوند، دیگر حیات آن‌ها به پایان رسیده است.

وی با بیان اینکه نقش رسانه در معرفی چهره واقعی رژیم غاصب صهیونیستی بی‌بدیل بود، ادامه داد: نزدیک پنج ماه صهیونیستی‌ها در یک منطقه محدود زمین‌گیر شده‌اند.

وی با بیان اینکه نفرت از صهیونیست‌ها و آمریکایی‌ها در دنیا اوج گرفته و بازنده اصلی جنگ غزه، اسرائیل است و مردم فلسطین پیروز واقعی این جنگ هستند، افزود: امروز افکار عمومی جهان پشتیبان مردم مظلوم فلسطین هستند.

سخنگوی سپاه با اشاره به اینکه به فضل الهی در گام دوم انقلاب شاهد درخشش بیشتر ایران اسلامی خواهیم بود و دشمنان ما سرافکنده خواهند شد، گفت: ملت ایران با توجه به همه تهدیدات و سرمایه‌گذاری دشمن برای متوقف کردن ایران پای کار بودند و دشمن را در توطئه خود شکست دادند

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه