English

معاون رئیس‌جمهور:

کشور در اکثر زمینه‌ها پیشرفت کرده است

معاون اجرایی رئیس‌جمهور ابراز داشت: به گواهی اطلاعات دقیق، آمار موجود و انتشار اطلاعات در مراجع بین‌المللی، کشور ایران در اکثر زمینه‌ها پیشرفت کرده است.

کشور در اکثر زمینه‌ها پیشرفت کرده است
به گزارش خبرگزاری موج

، محسن منصوری در حاشیه حضور در نمایشگاه ملی رویداد روایت پیشرفت که در محل دائمی نمایشگاه‌های آستان قدس رضوی در حال برگزاری است، اظهار کرد: روایت پیشرفت‌های کشورمان به شکل هنرمندانه و جذاب با حضور راویان مسلط به موضوعات مختلف و با دست پر از لحاظ محتوایی و اطلاعات کافی، اتفاق بی‌نظیری را در این نمایشگاه رقم زده است.

معاون اجرایی رئیس‌جمهور گفت: نشانه نزدیکی به قله بودن ایران اسلامی را می‌توان در نمایشگاه ملی «روایت پیشرفت» به همت مرکز ارتباطات دولت و روحانیت مشاهده کرد.

وی ادامه داد: موضوع و سرفصل جهاد تبیین که مورد تاکید رهبر معظم انقلاب اسلامی است، اکنون در تمام ارکان دولت و در مجموعه‌های مرکز ارتباطات دولت و روحانیت به بهترین شکل دنبال می‌شود.

منصوری عنوان کرد: دستگاه‌های مختلف نیز در این نمایشگاه حضور پیدا کرده و هر کدام به اندازه ظرفیت دستاوردهای خود را بیان کرده‌اند، این گوشه‌ای از اتفاقاتی است که در کشور ما در حال رخ دادن است.

معاون اجرایی رئیس‌جمهور اضافه کرد: اکنون به برکت اقدام جدی دولت تحت راهبری رهبر معظم انقلاب اسلامی، در هر گوشه کشور اتفاقات مهمی را شاهد هستیم و اکنون ایران عزیز ما به یک کارگاه بزرگ، به معنای واقعی کلمه تبدیل شده و در بیشتر حوزه‌ها شرایط از گذشته بهتر شده است.

وی ادامه داد: به گواهی اطلاعات دقیق، آمار موجود و انتشار اطلاعات در مراجع بین‌المللی، کشور ایران در اکثر زمینه‌ها پیشرفت کرده است.

منصوری با اشاره به برگزاری نمایشگاه‌های روایت پیشرفت در استان‌های مختلف، مطرح کرد: این قبیل نمایشگاه‌ها برای اطلاع رسانی و آگاهی مردم از خدمات تأثیرگذار دولت است و این در حالی است که رهبر معظم انقلاب نیز از عدم بیان این دستاوردها برای مردم گلایه‌مند بودند و نیاز است تا در این خصوص اقدامات بیشتری انجام پذیرد.

معاون اجرایی رئیس‌جمهور تاکید کرد: اگر بتوانیم تمام اتفاقات موجود که متمایز و رو به جلو در سطح کشور رخ می‌دهد را درست و هنرمندانه به مردم اطلاع دهیم، جریان امید در میان مردم گسترش بسیاری خواهد یافت.

وی خاطر نشان کرد: رهبر معظم انقلاب فرمودند که ما اکنون در نزدیکی قله هستیم و خستگی ممنوع است و باید همه به این موضوع توجه داشته باشیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه