English

رئیس دفتر عقیدتی سیاسی فرمانده معظم کل قوا:

دشمنان از شهید سلیمانی و زائرانش هراس دارند

رئیس دفتر عقیدتی سیاسی فرمانده معظم کل قوا به مناسبت شهادت جمعی از زائران شهید سلیمانی در کرمان پیام تسلیت صادر کرد و اعلام کرد دشمنان از شهید سلیمانی و زائرانش هراس دارند.

دشمنان از شهید سلیمانی و زائرانش هراس دارند
به گزارش خبرگزاری موج

، حجت الاسلام علی سعیدی رئیس دفتر عقیدتی سیاسی فرمانده معظم کل قوا به دنبال وقوع حمله تروریستی در میان انبوه زائران مرقد پاک شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی پیام تسلیتی صادر کرد.

بر اساس این گزارش، متن پیام به این شرح است:

بسم رب الشهدا و الصدیقین

مِنَ الْمُؤْمِنِینَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَیْهِ فَمِنْهُمْ مَنْ قَضَیٰ نَحْبَهُ وَمِنْهُمْ مَنْ یَنْتَظِرُ وَمَا بَدَّلُوا تَبْدِیلًا

شهادت غریبانه ده‌ها نفر از زائران عزیز و مظلوم مرقد پاک سردار دل‌ها در روزی که زمین و زمان معطر به عطر حضرت صدیقه شهیده سلام الله علیها و سلاله پاکش امام راحل بود دل‌های امت اسلام و مردم انقلابی ایران را در سوگ و ماتم نشاند.

این واقعه تروریستی که در سالروز شهادت جهان‌مرد مقاومت حاج قاسم سلیمانی عزیز به دست شقی‌ترین انسان‌های وابسته به آمریکای جهان‌خوار و صهیونیسم خبیث اتفاق افتاد، نشانه‌ای روشن از خباثت مزدوران او و دلیلی دیگر بر عصبانیت و استیصال رژیم منحوس و رو به زوالی است که با تنفس مصنوعی به زندگی پلید خود ادامه می‌دهد و برای بقای خود شتابزده، بی محابا، زبونانه و بزدلانه دست به جنایات و بمباران و موشک باران و ترورهای فردی و جمعی می‌زند.
واقعه تروریستی کرمان مشخص کرد دشمنان علاوه بر آنکه از شهید سلیمانی هراس دارند حتی از زائران دلداده حاج قاسم که از هر قشر و صنف و از هر جای ایران و جهان به دیار کریمان شتافته بودند؛ هراس دارند، این حمله تروریستی مشخص کرد دشمنان انقلاب اسلامی در صدد انتقام گیری از مردمی هستند که بیش از نیم قرن پای ارزشهای اسلامی و انقلابی ایستاده‌اند و در دامان خود پرچم‌داران مقاومت را پرورش داده‌اند.
اینجانب ضمن تسلیت شهادت این زائران عزیز به محضر مقام معظم رهبری مدظله العالی و مردم عزیز ایران اسلامی از خداوند متعال برای ارواح مطهر آنان علو درجات و برای خانواده معظم ایشان صبر و اجر و برای مجروحان و جانبازان این حادثه شفای عاجل و التیام و آرامش مسئلت می‌نمایم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه