English

رئیس سازمان انرژی اتمی:

راه اندازی ۵۰ مرکز سلامت با محوریت دانش‌ هسته‌ای در دستور کار است

رئیس سازمان انرژی اتمی گفت: تا پایان سال آینده در کشور، راه‌اندازی ۵۰ مرکز و کلینیک سلامت با محوریت دانش هسته‌ای هدف گذاری شده است.

راه اندازی ۵۰ مرکز سلامت با محوریت دانش‌ هسته‌ای در دستور کار است
به گزارش خبرگزاری موج

، محمد اسلامی روز دوشنبه ۱۱ دی ماه در حاشیه آیین افتتاح نخستین مرکز مراقبت دیابت و پلاسما درمانی استان البرز مجتمع آموزشی درمانی امام علی (ع) کرج در جمع خبرنگاران با تأکید بر اهمیت کاربرد پژوهش‌های هسته‌ای در بخش سلامت و خدمات عمومی کشور گفت: در همین راستا تا پایان سال آینده در کشور راه‌اندازی ۵۰ مرکز و کلینیک سلامت با محوریت دانش هسته‌ای هدف گذاری شده است.

اسلامی خاطرنشان کرد: در حال حاضر تلاش سازمان انرژی اتمی ایران بر تجاری سازی پژوهش‌های علمی و هسته‌ای در بخش سلامت و خدمات اجتماعی معطوف شده است.

رئیس سازمان انرژی اتمی با اشاره به راه‌اندازی مرکز مراقبت دیابت و پلاسمادرمانی البرز با بهره‌گیری از دانش هسته‌ای، تصریح کرد: این روش در درمان زخم‌های دیابت اثرگذار است.

وی با بیان اینکه هفته گذشته یک کلینیک سلامت محور هسته‌ای هم در شهرستان ورامین آغاز به کار کرد، گفت:  در تلاش برای گسترش خدمات علمی و پژوهشی سازمان انرژی اتمی در جامعه هستیم تا مردم از مزایای این دانش بهره مند شوند.

معاون رئیس جمهور در پایان از آزمایش موفق سامانه پلاسما تراپی کشور در بیمارستان شهدای تجریش تهران خبر داد و گفت: این سامانه امروز رونمایی می‌شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه