English

رئیس سازمان بسیج مستضعفین:

سپاه از زوج‌های جوان حمایت می‌کند

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه ما کشور پیشرفته، مترقی وسرشار از نعمتی داریم، عنوان کرد: عزیزانی که ازدواج آسان را برای شروع زندگی مشترک انتخاب کردند باید در جهت ترویج آن نیز گام بردارند.

 سپاه از زوج‌های جوان حمایت می‌کند
به گزارش خبرگزاری موج

، سردارغلامرضا سلیمانی امروز پنج شنبه ۹ آذرماه در مراسم اهدای ۴۶۴ سری جهیزیه هدیه مقام معظم رهبری به زوج های جوان جهت ترویج ازدواج آسان که در تالار لاله سپاه گرگان برگزار شد، اظهار کرد: اگر در بعضی از قسمت ها برنامه‌ریزی‌ها به طوری پیش رفته که مشکلات اقتصادی بر زندگی مردم سایه انداخته است، این امر ان شاءالله با همت مسئولین مرتفع شده و معیشت خانواده ملت ایران توسعه و ارتقا پیدا می‌کند.

وی با اشاره به اینکه ما تلاش خود را در مجموعه سپاه و بسیج جهت پیشبرد طرح ازدواج آسان در برنامه داریم داریم، بیان کرد: نقش کمیته امداد حضرت امام خمینی (ره) نیز در راه پیشبرد این اهداف بسیار مهم و قابل تقدیر است. 

رییس سازمان بسیج مستضعفین کشور از ادامه روند تهیه جهیزیه برای جوانان برومند ایرانی که قصد ازدواج آسان دارند، خبر داد و افزود: خانواده ها و زوج های جوان باید بدانند که الگوی ازدواج آسان برای پیشرفت جامعه امری ضروری بوده و باید به آن اهتمام ورزید.

سلیمانی در پایان با تاکید بر لزوم تشویق کسانی که سبک ازدواج آسان را مشق کرده اند، گفت: ازدواج از یک نقطه ای شروع می‌شود و پس از آن نعمت الهی واصل خواهد شد که البته همت مسئولان هم در این مسیر حائز اهمیت است و ان شاءلله شما با ترویج این امر مهم در این خیر الهی شریک می‌شوید.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه