English

نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس در گفت و گو با خبرگزاری موج:

پیام آتش بس پیروزی مقاومت بود

نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی وسیاست خارجی مجلس گفت: مقاومت توانست شروط خود را در سناریو آتش بس بگنجاند و نتانیاهو و کابینه نظامی اش مجبور به قبول شروط حماس شدند.

پیام آتش بس پیروزی مقاومت بود

شهریار حیدری نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری موج، با اشاره به آتش‌بس در غزه ، اظهار داشت: این آتش بس چند پیام داشت ابتدا پیام آن پیروزی جبهه مقاومت بر دشمن صهیونیستی بود زیرا در ابتدا سران اسرائیل قائل به آتش بس نبودند اما دیدند که در میدان نبرد متحمل شکست می شوند مجبور به پذیرفتن آتش بس شدند.

وی افزود: دومین پیام آن این بود که مقاومت توانست شروط خود را در سناریو آتش بس بگنجاند و نتانیاهو و کابینه نظامی اش مجبور به قبول شروط حماس شدند این درحالی است که آنها از ابتدا هدفی برای خود ترسیم کرده بودند تا حماس را نابود کنند اما امروز وقتی که نتوانستند به هدف خود برسند مجبور به مذاکره شدند.

نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی وسیاست خارجی مجلس گفت: طبیعتاً این آتش بس می‌تواند مقدمه ای برای آتش بس های طولانی تر باشد هر چند رژیم صهیونیستی همواه در سال‌های گذشته آتش بس را نقض کرده و به آن پایبند نبوده است که امیدواریم با افزایش فشارهای نهادهای بین المللی هم زمان آتش بس طولانی تر شود و هم به یک راحل مناسبی برای احقاق حقوق مردم مظلوم فلسطین، رفع دائمی مشکلات آنها و آتش بسی پایدار برسیم.

حیدری تصریح کرد: مردم فلسطین و غزه نمی‌تواند از حقوق خودشان بگذرند و رژیم صهیونیستی نیز از ادامه اشغال‌گری‌ها و حملات خود دست بر نخواهد داشت لذا باید جوامع بین المللی به ویژه کشورهایی که در ایجاد این آتش بس موقت نقش داشتند، با ارائه یک راهکار سیاسی، به دنبال حل و فصل مشکلات مردم فلسطین و احقاق حقوق آنها و سپس رفع اشغال سرزمین‌های مردم مظلوم فلسطین باشند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه