English

سردار قاآنی به فرمانده گردان‌های عزالدین القسام پیام داد

فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران، سردار اسماعیل قاآنی در نامه‌ای به «محمد الضیف» فرمانده گردان‌های شهید عزالدین القسام، شاخه نظامی جنبش حماس تاکید کرد که منطقه پس از عملیات «طوفان الاقصی» دیگر مانند قبل نخواهد بود.

سردار قاآنی به فرمانده گردان‌های عزالدین القسام پیام داد
به گزارش خبرگزاری موج

در پیام سردار قاآنی آمده است: حماسه بزرگی به نام طوفان الاقصی را رقم زدید که خداوند به دست مجاهدان گردان‌های القسام و مجاهدان مقاومت در غزه به آن دست یافت. ضعف و شکنندگی رژیم غاصب صهیونیستی را به وضوح نشان دادید و به صورت عملی و قاطع نشان دادید که از تار عنکبوت ضعیفتر است.

سردار قاآنی خطاب به الضیف تاکید کرد: در توصیف این واقعه بزرگ، بیان آنچه دشمن و دوست بر آن اتفاق نظر دارند، کافی است که بگوییم فلسطین و منطقه پس از طوفان الاقصی، دیگر مانند قبل نخواهد بود. حملات مقاومت علیه نیروها و خودروهای زرهی دشمن به همگان ثابت کرد که مقاومت در غزه قادر به ابتکار و نوآوری است.

در ادامه این پیام آمده است: این دستاورد باعث شده است که ملت‌های امت بیش از پیش حول گزینه جهاد جمع شوند و معتقدند که ورود مجاهدین به الاقصی از همیشه نزدیکتر است. غزه امروز از ناموس، عزت و کرامت این امت دفاع می‌کند.

سردار قاآنی در ادامه خاطرنشان کرد: اطمینان داشته باشید که برادرانتان که در محور قدس و مقاومت با شما متحد هستند، اجازه نخواهند داد که دشمن و حامیانش غزه و مردم آن را در یک گوشه تحت فشار قرار دهند. برادران شما که در محور قدس و مقاومت با شما متحد هستند، نمی‌گذارند دشمن به اهداف کثیف خود در سطح غزه و فلسطین دست یابد.

فرمانده نیروی قدس سپاه همچنین خطاب به فرمانده گردان‌های القسام تاکید کرد: این پیروزی باشکوه و دستاورد بی‌سابقه را به شما و همه مجاهدان و ملت فلسطین تبریک می‌گویم. ما بر عهد، منشور و ایمان و تعهد برادرانه‌ای که ما را متحد می کند، تاکید می‌کنیم.

در این پیام همچنین تاکید شده است: ما به شما اطمینان می‌دهیم که به عنوان بخشی از حفاظت و حمایت مؤثر و مستمر از مقاومت، هر کاری را که باید در این نبرد تاریخی انجام دهیم، انجام خواهیم داد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه