English

یک نماینده مجلس در گفت وگو با خبرگزاری موج:

انتخابات مجلس برای کشور سرنوشت ساز است

نماینده بوئین زهرا در مجلس گفت: انتخابات این دوره مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان برای کشور سرنوشت ساز است و این موضوع می‌تواند شرایط را تغییر و فضای جدیدی را ایجاد کند تا شرایط کشور به سمت توسعه اقتصادی و حل مشکلات کشور سوق پیدا کند.

انتخابات مجلس برای کشور سرنوشت ساز است

روح الله عباسپور نماینده بوئین زهرا در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری موج، با اشاره به نزدیکی انتخابات مجلس ، اظهار داشت: انتخابات این دوره مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان برای کشور سرنوشت ساز است و این موضوع می‌تواند شرایط را تغییر و فضای جدیدی را ایجاد کند تا شرایط کشور به سمت توسعه اقتصادی و حل مشکلات کشور سوق پیدا کند.

وی ادامه داد: در دوره جدید، کشور به افرادی نیاز تادر زمینه سیاست‌های اقتصاد مقاومتی را فراهم کنند تا بدانند که ایجاد اشتغال نیازمند رونق اقتصادی و سرمایه گذاری در کشور است.

نماینده بوئین زهرا در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه دوره جدید کشور در حوزه اقتصاد نیازمند همت جدید، برنامه ریزی جدید و مجاهدت جدید است، تصریح کرد: تحقق این موضوع موجب ایجاد شرایط مطلوب اقتصادی در کشور می‌شود.

عباسپور تصریح کرد: در نظام جمهوری اسلامی ایران بر اساس مردم‌سالاری اسلامی و طبق اصل ۶ قانون اساسی، رای مردم نقشی اساسی و تعیین کننده در اداره امور کشور دارد. تجربه بیش از چهار دهه اداره کشور نشان داده است که رای مردم در همه ارکان و عرصه‌های فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی، معیشتی، امنیتی، پیشرفت و عدالت تاثیر مستقیمی دارد. از این رو برگزاری انتخابات بسیار کارساز و مهم است و این مشارکت فزاینده سیاسی و اجتماعی، کشور را در برابر مخاطرات وتهدیدات بیمه می‌کند.

این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: حضور مردم پای صندوق های رای وظیفه نماینده ها را دو چندان خواهد کرد از این رو نمایندگان منتخب باید تمام و سعی تلاششان را کنند تا مشکلات مردم حل  شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه