English

سخنگوی ستاد انتخابات کشور خبر داد :

ثبت نام ۲۶۵ نامزد انتخابات مجلس خبرگان رهبری

سخنگوی ستاد انتخابات کشور امروز از ثبت نام 265 متقاضی برای شرکت در انتخابات ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری خبر داد که شامل 33 درصد 40 تا 50 سال، 28 درصد 50 تا 60 سال و 11 درصد بالای 70 سال است.

ثبت نام 265 نامزد انتخابات مجلس خبرگان رهبری

به گزارش خبرگزاری موج، سخنگوی ستاد انتخابات کشور ، از ثبت نام ۲۶۵ نفر برای شرکت در ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری تا ساعت ۱۴ امروز خبر داد.

محسن اسلامی افزود: 33 درصد متقاضیان بین 40 تا 50 سال، 28 درصد 50 تا 60 سال، 28 درصد 60 تا 70 سال و 11 درصد 70 سال به بالا بوده اند. همچنین استان های هرمزگان، ایلام، زنجان، قزوین، قم، کردستان، خراسان جنوبی، سمنان، اصفهان و مازندران ده استان برتر از نظر استقبال از این انتخابات بودند.

این سخنگو گفت: 61 درصد متقاضیان تجربه کار داوطلبانه و 52 درصد داوطلبان تجربه ایثارگری داشته اند. همچنین تاکنون 51 نفر از نمایندگان فعلی مجلس خبرگان رهبری در این انتخابات ثبت نام کرده بودند.

سخنگوی ستاد انتخابات کشور گفت: از روز ۲۱ لغایت ۲۴ آبان ماه آن دسته از داوطلبان محترمی که اعتراض دارند، حتماً باید به صورت غیرحضوری به سامانه Keshvar.moi.ir مراجعه و درخواست اعتراض خود را به صورت غیرحضوری ثبت کنند. لذا؛ به این معناست که از مراجعه حضوری به دفاتر هیأت‌های نظارت خودداری شود و درخواست‌ها به صورت غیرحضوری در سامانه مذکور ثبت شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه