English

سخنگوی وزارت خارجه:

جمهوری اسلامی ستون و لنگر ثبات و امنیت در منطقه است

سخنگوی وزارت امور خارجه ابراز داشت: ایران ستون و لنگر ثبات و امنیت در منطقه بر اساس دکترین امنیت دسته جمعی بومی و معتقد به ظرفیت و توان مؤثر کشورهای منطقه برای حل و فصل مشکلات و بحران‌ها، امنیت و ثبات پایدار برای تأمین منافع مشترک و توسعه و پیشرفت جمعی است.

جمهوری اسلامی ستون و لنگر ثبات و امنیت در منطقه است

به گزارش خبرگزاری موج، ناصر کنعانی، سخنگوی وزارت خارجه در پیامی در شبکه اجتماعی ایکس در خصوص نشست ۳+۳ در تهران نوشت: ‌در حالی که آمریکا همراه با برخی متحدانش با حمایت تمام عیار از رژیم شرور صهیونیستی در حال تشدید جنگ افروزی، بی‌ثباتی و ناامنی در منطقه هستند، تهران میزبان دومین نشست سازوکار منطقه‌ای ۳+۳ تحت عنوان «نوبت صلح، همکاری و پیشرفت در قفقاز جنوبی» با حضور وزرای امور خارجه کشورهای آذربایجان، ارمنستان، ترکیه و روسیه بود.
ایران ستون و لنگر ثبات و امنیت در منطقه بر اساس دکترین امنیت دسته جمعی بومی و معتقد به ظرفیت و توان مؤثر کشورهای منطقه برای حل و فصل مشکلات و بحران‌ها، امنیت و ثبات پایدار برای تأمین منافع مشترک و توسعه و پیشرفت جمعی است. 
پیگیری این راهبرد در جای جای منطقه می‌تواند بدون مداخلات سودجویانه بازیگران فرامنطقه‌ای، تأمین کننده منافع کشورها و توسعه پایدار منطقه ما باشد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه