English

رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور:

در مدل جنگ غزه تعریف برنده و بازنده نیازمند مقداری صبر و تحمل است

رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور ابراز داشت: در مدل جنگ غزه تعریف برنده و بازنده نیازمند مقداری صبر و تحمل است و همانطور که در جنگ ۳۳ روزه اسرائیل به همه خواسته‌های حزب‌الله تن داد، امیدواریم این اتفاق برای حماس هم رخ دهد.

در مدل جنگ غزه تعریف برنده و بازنده نیازمند مقداری صبر و تحمل است

به گزارش خبرگزاری موج، سردار غلامرضا جلالی به مناسبت هفته پدافند غیرعامل اظهار کرد: امسال برای اولین‌بار بعد از ۷۵ سال اشغال فلسطین که ارتش رژیم تلاش می‌کرد در مردم و کشورها رعب و وحشت ایجاد کند، شکست خورد، در حالی که با شکست ارتش‌های عربی در جنگ ۶ روزه، اسرائیل برای خودش بازدارندگی ایجاد کرده بود و شاید ارتش‌های عربی به دلیل همین شکست‌ها از مقابله با اسرائیل طفره می‌رفتند.

وی افزود: این رژیم مدعی بازدارندگی در حوزه اطلاعاتی بود و تاکید می‌کرد هر توطئه‌ای را در نطفه خفه کند و با استراتژی نظامی پیشدستانه جلو برود.

جلالی یادآور شد: بعد از آن که تفکر مقاومت با پیروزی انقلاب اسلامی بخصوص در لبنان توسعه پیدا کرد و تشکیل حزب الله با عملیات پی‌درپی علیه آمریکا و اسرائیل توانست آنان را از لبنان بیرون کند. توسعه این تفکر در حماس و فلسطینی‌ها که تا حدودی مذاکره را در دستور کار داشتند به رشد پروژه مقاومت در فلسطین انجامید.

رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور تاکید کرد: امروز بعد از ۷۵ سال همه استراتژی‌های اسرائیل شکست خورده و یک تهاجم دریایی، زمینی و هوایی از سوس حماس شکل گرفته که موجب وارد شدن بزرگترین تلفات به رژیم صهیونیستی شده است.

وی افزود: در این مدل از جنگ تعریف برنده یا بازنده نیازمند مقداری صبر و تحمل است همانطور که در جنگ ۳۳ روزه هم اسرائیل به همه خواسته‌های حزب‌الله تن داد، امیدواریم این اتفاق برای حماس هم رخ دهد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه