English

نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در گفت و گو با خبرگزاری موج؛

هیچ کجای حقوق بین الملل اجازه حمله به بیمارستان داده نشده است

نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با بیان اینکه هیچ کجای حقوق بین الملل اجازه حمله به بیمارستان داده نشده است، گفت: متاسفانه در مقابل هزاران دوربین یک بیمارستانی را بمب باران می کنند. در هیچ جنگی و در هیچ دوره‌ای بیمارستان ها مورد هدف قرار نگرفته بودند اما این اتفاق برای اولین بار توسط رژیم صهیونیستی مورد هدف قرار گرفت.

هیچ کجای حقوق بین الملل اجازه حمله به بیمارستان داده نشده است

شهریار حیدری نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری موج، اظهار داشت: نظام بین الملل و حقوق بشر مانند آژانس انرژی اتمی و همچنین سازمان ملل در اختیار آمریکا هستند. یعنی بخش عمده‌ کمک های مالی این نهادها و سازمان ها را برعهده آمریکاست.

وی افزود: از این رو آمریکا این‌ نهادها را در اختیار دارد تا به اهداف خودش برسد. بنابراین هرجا که نقص حقوق بشر در راستای منافع آمریکا اتفاق بیفتد سکوت خواهند کرد.

نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با بیان اینکه  هیچ کجای حقوق بین الملل اجازه حمله به بیمارستان داده نشده است، گفت: متاسفانه در مقابل هزاران دوربین یک بیمارستانی را بمب باران می کنند. در هیچ جنگی و در هیچ دوره‌ای بیمارستان ها مورد هدف قرار نگرفته بودند اما این اتفاق برای اولین بار توسط رژیم صهیونیستی مورد هدف قرار گرفت.

 

بیشتر بخوانید:

رژیم غاصب صهیونیستی عملا دست به یک کشتار جمعی زده است

سوریه در پی جنایات رژیم صهیونیستی سه روز عزای عمومی اعلام کرد

 

 حیدری تصریح کرد: این بیمارستان پناهگاه افراد مجروح و شهدا بود اما وحوش صهیونیستی این بیمارستان را مورد هدف و حمله قرار دادن که این نقض آشکار حقوق بشر است.

نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس بیان داشت: امروز جهان اسلام وظیفشان محکوم کردن این حمله ددمنشانه بسیار سنگین است و منتظر حمایت آمریکا و اشاره غربی ها هم نباشند چون این کشورها هیچ موقع پشت رژیم صهیونیستی را خالی نمی کنند بلکه حمایت کردن از مردم مظلوم فلسطین جزو وظایف جهان اسلام است و اگر کشورهای مسلمان متحد بشوند پیروز واقعی ملت فلسطین و مسلمانان خواهد بود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه