English

سخنگوی کمیسیون تلفیق مجلس در گفت و گو با خبرگزاری موج؛

سه بند از قانون برنامه هفتم توسعه درباره حقوقی و مستمری بازنشستگان است

سخنگوی کمیسیون تلفیق مجلس شورای اسلامی با تکذیب توجه نشدن به حقوق بازنشستگان در برنامه هفتم توسعه گفت: سه بند از برنامه هفتم توسعه به حقوق و مستمری بازنشستگان اختصاص دارد.

سه بند از قانون برنامه هفتم توسعه درباره حقوقی و مستمری بازنشستگان است

محسن زنگنه سخنگوی کمیسیون تلفیق مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری موج، درباره چرایی حذف همسان سازی حقوق بازنشستگان در برنامه هفتم توسعه اظهار کرد: در الحاق ۱۹ و ۲۰ درمورد حقوق بازنشستگان صحبت و دولت را الزام کردیم که باید مواد ۲۰ و ۴۲ قانون مدیریت خدمات را رعایت کند.

وی ادامه داد: اینها احکام بسیار خوبی برای صیانت از حقوق بازنشستگان است.

زنگنه تصریح کرد: در ماده ۲۰ آورده شده که حقوق بازنشستگان و مستمری بگیران مطابق قوانین جدید از جمله ۱۸۵ قانون مدیریت خدمات و متناسب با ماده ۱۲۵ قانون مذکور باید باشد.

سخنگوی کمیسیون تلفیق درباره حذف واژه همسان سازی در برنامه هفتم توسعه چنین گفت: اینکه کلمه "همسان‌سازی" در برنامه هفتم توسعه آمده است یا نه یک بحث است و اینکه آیا به حقوق بازنشستگان در قانون برنامه هفتم توسعه توجه نشده، بحث دیگری است.

نائب رییس کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات خاطرنشان کرد: حذف توجه به حقوق بازنشستگان را تکذیب می کنم چون سه بند از مواد برنامه هفتم توسعه درباره حقوق بازنشستگان است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه