English

رئیس سازمان برنامه و بودجه در گفت و گو با خبرگزاری موج؛

بررسی لایحه برنامه هفتم توسعه در صحن مجلس رضایت‌بخش است/ کلیات کمیسیون تلفیق مورد تایید نیست

معاون رئیس جمهور با بیان اینکه کلیات کمیسیون تلفیق مورد تایید دولت نیست، گفت: آنچه اما در صحن علنی مجلس تا اینجای کار در حال بررسی است، رضایت‌بخش است.

بررسی لایحه برنامه هفتم توسعه در صحن مجلس رضایت‌بخش است/ کلیات کمیسیون تلفیق مورد تایید نیست

داوود منظور در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری موج درباره مصوبات کمیسیون تلفیق و آنچه در صحن علنی مجلس از لایحه برنامه هفتم توسعه دارد می گذرد، گفت: کلیات کمیسیون تلفیق مورد تایید ما نیست و ما هم مراتب نگرانی های خود را به صحن مجلس و کمیسیون اعلام کردیم.
وی افزود: البته با توافقات انجام شده ، ویرایش لازم و اصلاحات را با مجلس و هیات رئیسه کمیسیون تلفیق بررسی کردیم. آنچه تا اینجای کار در صحن مجلس پیش می‌رود رضایت‌بخش و دولت همراه است.
رئیس سازمان برنامه بودجه درباره اینکه برنامه هفتم توسعه آیا تا آذر زمان ارائه لایحه بودجه ۱۴۰۳ به مجلس به تصویب می رسد یا نه، اظهار کرد: بله، ما بر اساس آنچه که در احکام لایحه دیده ایم کار را انجام می‌دهیم و لایحه بودجه ۱۴۰۳ را تنظیم می‌کنیم چون سیاست‌های کلی برنامه هفتم هم از قبل اعلام شده و در چارچوب احکام همان سیاست‌های قبلی است.

 

بیشتر بخوانید:

بخشنامه بودجه ۱۴۰۳ به همراه جزئیات منتشر شد

تغییر قابل توجه در لایحه برنامه هفتم توسعه/ سهم آموزش و پرورش از بودجه عمومی ۱۵ درصد افزایش می‌یابد

برنج مشمول خرید تضمینی نیست/ حفظ ۸۰ درصدی لایحه برنامه هفتم در کمیسیون تلفیق

 

معاون رئیس جمهور با بیان اینکه ماده ۱۳ لایحه برنامه هفتم توسعه در خصوص اصلاح ساختاری بودجه و اینکه لایحه بودجه برای دوره ۲ ساله نوشته می‌شود، گفت: اصلاح ساختار بودجه یعنی هر اقدامی که به اصلاح اجرای بودجه کمک کند.

وی ادامه داد: از آنجا که در بودجه دو سالانه، ۷۰ درصد ارقام بودجه سال دوم تغییر نمی کند؛ اگر احکام برای ۲ سال تصویب شود، می بینید که تغییرات ارقام در حال حاضر بیشتر از ۲۰ درصد نیست و اگر احکام برای دو سال تصویب شود، فقط احکامی که نیاز به بودجه دارد، اصلاح می شود با این کار بودجه نویسی عملا یک گام به جلو اصلاح می شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه