English

وزیر کشور در گفت‌وگو با خبرگزاری موج:

وجود اتباع غیرمجاز قابل‌قبول نیست/لایحه مهاجرت در انتظار تصویب مجلس

وزیر کشور با تأکید بر اینکه اتباع غیرمجاز نباید وارد کشور شوند، گفت: حضور این دسته از اتباع غیرقابل قبول است.

 وجود اتباع غیرمجاز قابل‌قبول نیست/لایحه مهاجرت در انتظار تصویب مجلس

احمد وحیدی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری موج، اظهار کرد: ما برای اتباع نخست مسئله را سهل گرفته بودیم و از آن‌ها خواسته شد طبق روال بروند ویزا بگیرند یا وضعیت خود را سر مرز اعلام کنند.

وی با بیان اینکه وجود اتباع غیرمجاز در کشور غیرقابل‌قبول است، درباره فیلم‌های منتشر‌شده در فضای مجازی از ورود غیرقانونی اتباع غیرمجاز به کشور، خاطرنشان کرد: اتباع غیرمجاز نباید وارد کشور شوند. البته من هنوز این فیلم را ندیده‌ام تا آن را بررسی و اعلام‌ نظر کنم.

 

لایحه مهاجرت منتظر تصویب  مجلس است

رئیس شورای امنیت کشور درباره آخرین وضعیت لایحه مهاجرت هم گفت: این لایحه در مجلس است و هنوز برای تصویب به صحن نرسیده است.

وی افزود: لایحه مهاجرت منتظر تصویب در مجلس است.

وزیر کشور همچنین درباره انتخابات پیش‌رو و وضعیت پیش‌ثبت‌نام‌ها گفت: پیش‌ثبت‌نام متقاضیان داوطلبی نمایندگی مجلس شورای اسلامی کار نو و تازه‌ای بود که برای نخستین‌بار و کاملا موفق انجام شد.

وی ادامه داد: دستگاه‌های ۶گانه به‌موقع تاییدیه خود را اعلام کردند و افرادی که هویت آن‌ها تایید نشده است، اعتراض خود را اعلام کرده‌اند.

وحیدی در پاسخ به اینکه هویت چه تعداد از ثبت‌نام‌کنندگان تایید نشده، بیان کرد: اعلام اسامی این افراد ضرورت ندارد، چون ممکن است پس از اعتراض و شکایت، هویت آن‌ها تایید شود و به انتخابات برگردند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه