English

وزیر خارجه سوریه:

ایستادگی مشترک ایران و سوریه تضمین‌کننده پیروزی دو کشور است

وزیر خارجه سوریه در نشست خبر مشترک با وزیر خارجه ایران گفت: ایستادگی مشترک ایران و سوریه تضمین‌کننده پیروزی دو کشور است.

ایستادگی مشترک ایران و سوریه تضمین‌کننده پیروزی دو کشور است

به گزارش خبرگزاری موج، وزیر خارجه سوریه ضمن تاکید بر اینکه ایستادگی مشترک ایران و سوریه تضمین‌کننده پیروزی دو کشور است، گفت: آزادی سرزمین‌های اشغال شده عربی به دست رژیم صهیونیستی حتمی خواهد بود و مردم این سرزمین‌ها خواهند توانست علیه رژیم صهیونیستی پیروز شوند.

فیصل مقداد، وزیر خارجه سوریه در نشست خبری مشترک با امیر عبداللهیان، وزیر خارجه کشورمان اظهار داشت: موضوعات مشترک و گفت‌وگوها با آقای امیرعبداللهیان طولانی شد، اما چون رسانه‌ها منتظر بودند گفت‌وگوها را نیمه‌کاره رها کردیم و بعد دوباره گفت‌وگوها را ادامه خواهیم داد.

وی تصریح کرد: در خلال گفت‌وگوهای امروز به مدت یک ساعت و نیم موضوعات مختلفی را بررسی کردیم از جمله روابط روبه‌رشد ایران و روسیه و نیز درمورد آثار بسیار مثبت سفر رئیس جمهور ایران به دمشق گفت‌وگو کردیم و همچنین اقدام به پیگیری نشست کمیته مشترک دو کشور و آنچه از سوی روسای جمهور دو کشور بررسی شد، کردیم.

وزیر خارجه سوریه ادامه داد: همچنین درباره چالش‌های مشترکی که دو کشور با آن رو به رو هستند گفت‌وگو کردیم. سیاست‌های خصمانه غربی علیه دو کشور ادامه دارد و به ویژه آمریکا از ابزارهای قدیمی برای پیشبرد اهداف‌شان استفاده می‌کنند، از جمله سرمایه گذاری در زمینه تروریسم و این حقیقتی است که برای همه کشورهای منطقه آشکار شده است.

وی تاکید کرد: ایستادگی ملت‌های ایران و سوریه در ارتباط با چالش‌ها و توطئه‌هایی که غربی‌ها رقم می‌زنند، ایستادگی قهرمانه و سیاست‌های شجاعانه‌ای است که ایران و سوریه درپیش گرفته‌اند. دو کشور ایستادگی را علیه تلاش‌های رژیم صهیونیستی در منطقه داشته‌اند و نیز در مقابل تلاش غربی‌ها برای حمایت از داعش، جبهه النصره و... ایستاده‌اند و ایستادگی مشترک تضمین کننده پیروزی دو کشور است.

وزیر خارجه سوریه گفت: درخصوص مساله فلسطین و جولان اشغالی سوریه گفت‌وگو کردیم و بر اهمیت ایستادگی ملت فلسطین تاکید شد. مردم سوریه در جولان تحت اشغالند و نیز تاکید شد آزادی سرزمین‌های اشغال شده عربی به دست رژیم صهیونیستی حتمی خواهد بود و مردم این سرزمین‌ها خواهند توانستند علیه رژیم صهیونیستی پیروز شوند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه