English

رئیس دیوان محاسبات کشور:

دیوان محاسبات جایگاه ویژه‌ای در حل مشکلات روزمره مردم دارد

مراسم جشن عید سعید غدیر خم با حضور رئیس کل، معاونان، مستشاران، کارکنان ستادی و همچنین کارمندان این نهاد نظارتی در مراکز استان ها از طریق ویدیو کنفرانس، در سالن شهید مدرس دیوان محاسبات کشور برگزار شد.

دیوان محاسبات جایگاه ویژه‌ای در حل مشکلات روزمره مردم دارد

به گزارش خبرگزاری موج، سید احمدرضا دستغیب در این مراسم ضمن گرامیداشت عید غدیر خم، حرکت در مسیر مولای متقیان حضرت علی (ع) را مورد تاکید قرار داد و اظهار داشت: امیدوارم تا به برکت این روز فرخنده و عنایت ویژه امیر مومنان علیه السلام، بتوانیم مسیر زندگی خودمان را بر اساس آموزه های ایشان تنظیم کنیم

وی با بیان اینکه باید با تمام توان و بیش از گذشته، طریق خدمتگزاری به مردم را در پیش بگیریم، افزود: دیوان محاسبات جایگاه بسیار کلیدی و ویژه ای در رفع مشکلات روزمره مردم دارد، برهمین اساس باید با تلاشی مضاعف در این مسیر گام برداریم.

وی در ادامه تصریح کرد: جایگاه دیوان محاسبات به جهت تاثیرگذاری بر اقتصاد کشور، بسیار ممتاز است چون می تواند با نظارت کارآمد بر دستگاه های گوناگون برای خدمت رسانی بهتر، ظرفیت های کشور برای بهبود هرچه بیشتر شرایط را فعال کند.

دستغیب در ادامه تاکید کرد: از روز نخست خدمت، با امیدواری بسیار پای به دیوان محاسبات گذاشتم و یقین دارم که با کمک شما همکاران ساعی و تلاشگر، می توان نقشی ویژه در بهبود شرایط کشور ایفا کرد.

رئیس کل دیوان محاسبات همچنین با مهم قلمداد کردن فعالیت کارکنان حوزه فنی در این نهاد نظارتی، گفت: باید در جذب نیروهای جدیدالورود، تدبیری صورت گیرد که با آموزش های مکفی پیش از خدمت، زمینه برای فعالیت اثرگذار حسابرسان در حوزه های فنی و تخصصی مهیا شود.

در این مراسم همچنین حجت الاسلام و المسلمین شهاب مرادی طی سخنانی با اشاره به ویژگی های بی بدیل و برجسته امیرالمومنین (ع) اظهار داشت: پیامبر اکرم صلوات الله علیه فرموده اند "حب علی حسنة، لا یضر معها سیئه" بدین معنی که "دوستی علی حسنه‌ای است که با داشتن آن، سیئه زیانی نمی‌رساند"؛ لذا باید شیعیان حضرتش بدلیل تاسی به چنین بزرگواری به خود ببالند.

این کارشناس مذهبی در ادامه افزود: تک به تک ما شیعیان باید تلاش کنیم تا به شایسته ترین شکل ممکن، عید غدیر را گرامی بداریم و این عید باید بزرگترین عید ما پیروان علی علیه السلام باشد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه