English

وزیر امور خارجه ایران:

پذیرای شنیدن دیدگاه‌ها و نقدهای سازنده هستیم

وزیر امور خارجه ایران گفت: وزارت امور خارجه آماده شنیدن دیدگاه ها و نقدهای سازنده بوده و این امر به تلاش های حرفه ای دستگاه دیپلماسی کمک خواهد کرد.

پذیرای شنیدن دیدگاه‌ها و نقدهای سازنده هستیم

به گزارش خبرگزاری موج، پنجمین نشست هم‌اندیشی حسین امیرعبدالهیان، وزیر امور خارجه با مدیران مسئول و مدیران عامل رسانه‌های داخلی و برخی صاحبنظران رسانه‌ای در یک فضای صمیمی همراه با گفتگو، تبادل نظر و ارائه پیشنهادات پیرامون موضوعات سیاست خارجی و تحولات گوناگون منطقه‌ای و بین‌المللی به مدت سه ساعت برگزار شد.

در ابتدای این نشست مدیران مسئول و مدیران عامل رسانه‌ها و همچنین فعالان رسانه‌ای دیدگاه ها، نقطه نظرات، نقد و پیشنهادات خود در خصوص طیف متنوعی از موضوعات مختلف سیاست خارجی نظیر مناسبات جمهوری اسلامی ایران و کشورهای عربی، موضوع دیپلماسی اقتصادی و دلار زدائی از اقتصاد و تجارت خارجی، دیپلماسی عمومی، موضوع حق آبه هیرمند، مذاکرات رفع تحریم ها و برخی موضوعات دیگر بیان کردند.

وزیر امور خارجه با مروری بر سیاست خارجی جمهوری اسلامی ایران در دولت سیزدهم، آخرین تحولات مهم در حوزه سیاست خارجی را برشمرد و به سوالات حاضران پاسخ گفت.

امیرعبداللهیان با اشاره به آغاز همایش سراسری سفرا و روسای نمایندگی های جمهوری اسلامی ایران در تهران از هفته آینده، آن را فرصتی برای هم اندیشی و هم افزایی در مسیر تحقق اهداف سیاست خارجی جمهوری اسلامی ایران و تحقق هرچه بیشتر شعارهای دولت سیزدهم دانست.

وی تاکید کرد: وزارت امور خارجه آماده شنیدن دیدگاه ها و نقدهای سازنده بوده و این امر به تلاش های حرفه ای دستگاه دیپلماسی کمک خواهد کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی