English

دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی شهادت آیت‌الله سلیمانی را تسلیت گفت

در پی شهادت آیت‌الله سلیمانی، عضو مجلس خبرگان رهبری و عضو شورای عالی مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر حمید شهریاری پیام تسلیتی صادر کرد.

دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی شهادت آیت‌الله سلیمانی را تسلیت گفت

به گزارش خبرگزاری موج، در پی شهادت آیت‌الله سلیمانی، عضو مجلس خبرگان رهبری و عضو شورای عالی مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی حجت‌الاسلام والمسلمین حمید شهریاری پیام تسلیتی صادر کرد.

متن پیام به شرح زیر است:

انا لله و انا الیه راجعون

با نهایت تاسف و تاثر شهادت جانگداز عالم عامل و مجاهد خدوم، روحانی متخلّق و پارسا حضرت آیت الله شهید حاج شیخ عباسعلی سلیمانی قدس سره را دریافت نمودم.

 آن عالم مجاهد و متقی از پیشکسوتان مبارزات انقلابی در قبل از پیروزی انقلاب و از خادمان فعال عرصه علم و فرهنگ و امامت جمعه و تبلیغ معارف دینی و خدمت خالصانه در عرصه‌های مختلف به نظام اسلامی و مردم بود که سالیان طولانی از عمر پر برکت خویش را به عنوان «عضو شورای عالی مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی» در عرصه تقریب و وحدت امت اسلامی و تبلیغ و نشر معارف مکتب نورانی اسلام و اهل بیت عصمت و طهارت علیهم السلام صرف نموده و برکات و آثار بیشمار و ارزشمندی در عرصه‌های سیاسی، اجتماعی و فرهنگی از خویش بر جای نهاد.

اینجانب شهادت مظلومانه آن عالم مجاهد و اسوه تبلیغ را به محضر مبارک امام عصر روحی فداه، مقام معظم رهبری مدظله العالی، مراجع عظام و علمای اعلام، حوزه های علمیه و خصوصاً مردم شهید پرور استان مازندران و شهر های قهرمان پرور سوادکوه و بابلسر و علی الخصوص به خانواده معزز ایشان، شاگردان و مستفیدان از محضر آن عالم ربانی تبریک و تسلیت عرض نموده،  اجر جزیل و صبر جمیل برای بازماندگان محترم و حشر با ارواح مطهر ائمه طاهرین سلام‌الله علیهم اجمعین را برای روح مطهر آن مجاهد شکور و صبور از خداوند متعال خواهانم.

حمید شهریاری

دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی.

 

بیشتر بخوانید:

فیلمی از محل حادثه ترور آیت‌الله سلیمانی در بابلسر

ترور آیت الله سلیمانی نماینده اسبق ولی فقیه در سیستان و بلوچستان

دستور وزیر کشور برای بررسی شهادت آیت‌الله سلیمانی

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه