English

گفتگوی امیرعبداللهیان با وزیر خارجه طالبان

وزیر امور خارجه کشورمان در تماس تلفنی با امیرخان متقی وزیر خارجه طالبان افغانستان، حمله تروریستی دیروز در مقابل درب ورودی وزارت خارجه افغانستان بسیار تأسف انگیز خواند و به شدت آن را محکوم کرد

گفتگوی امیرعبداللهیان با وزیر خارجه طالبان

به گزارش خبرگزاری موج، وزیر امور خارجه کشورمان در تماس تلفنی با امیرخان متقی وزیر خارجه طالبان افغانستان، با محکوم کردن عملیات تروریستی روز گذشته که به جان‌ باختن و مجروح شدن تعداد زیادی از کارکنان وزارت امور خارجه افعانستان منجر شد، مراتب تسلیت خود را به سرپرست و کارکنان وزارت خارجه و خانواده های آنان ابلاغ کرد و از خداوند برای مجروحین شفای عاجل مسئلت کرد.

در این تماس تلفنی امیر عبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان اظهار داشت: حمله تروریستی دیروز در مقابل درب ورودی وزارت خارجه افغانستان بسیار تأسف انگیز است و ما به شدت آن را محکوم می کنیم. همچنین به خانواده های شهدای این حادثه تسلیت می گوییم و از خداوند برای مجروحان شفای عاجل مسئلت می کنیم.

امیرعبداللهیان افزود: تروریسم دشمن مشترک کشورهای منطقه است و آنها در مسیر اهداف و امیال استکبار جهانی با کشتن افراد بی گناه در صدد آن هستند که کشورهای استعمارگر را در کشورهای منطقه مسلط سازند.

وزیر امور خارجه کشورمان افزود: آنچه دیروز در کابل اتفاق افتاد و چندی قبل در حرم  مطهر شاهچراغ شیراز به وقوع پیوست، دارای منشاء واحدی است و برای مبارزه با آن هم باید سیاست واحدی داشت و لازم است با قدرت تمام در مقابله با تروریست ها همکاری کرد.

امیرخان متقی سرپرست وزارت خارجه افغانستان نیز در این گفتگو، ضمن تشکر و قدردانی از تماس تلفنی دکتر امیرعبداللهیان، با تاکید بر برادری و دوستی مردم دو کشور، بر ضرورت مبارزه قاطع با تروریسم در همکاری با کشورهای همسایه تاکید کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه