English

رئیس مجلس:

تا زمانی که نقدینگی و چاپ پول در مدار صحیح قرار نگیرد، مشکلات همچنان ادامه دارد

رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه امسال قانونی که تصویب شد اجرا نشد، گفت: اجرا نشدن قانونی که در مجلس تصویب شده است، بخشی از وجود مشکلات فعلی است.

تا زمانی که نقدینگی و چاپ پول در مدار صحیح قرار نگیرد، مشکلات همچنان ادامه دارد

به گزارش خبرگزاری موج، محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز یکشنبه 4 دی گفت: بخشی از وجود مشکلات به خاطر اجرا نشدن قانونی است که در مجلس تصویب شده و بخشی دیگر هم به مربوط به حوزه مدیریتی است.

رئیس مجلس شورای اسلامی در روند بررسی گزارش کمیسیون اقتصادی در مورد ارزیابی سیاست ها و اقدامات ارزی دولت اظهار کرد: تا زمانی که شبه پول، نقدینگی و چاپ پول در مدار صحیح خودش قرار نگیرد، مشکلات همچنان ادامه خواهد داشت.

وی افزود: بودجه و اصلاح ساختار بودجه که مبانی اقتصاد هستند باید مورد توجه قرار بگیرد و مجلس و دولت باید بر این موارد سیاست داشته باشند. فصل الخطاب این کار قانون است. 

رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه امسال قانونی که تصویب شد اجرا نشد، گفت: اجرا نشدن قانونی که در مجلس تصویب شده است، بخشی از وجود مشکلات فعلی است. بخشی از مشکلات این حوزه مربوط به حوزه مدیریتی است. مسئولیت اجرای قانون مبارزه با قاچاق کالا و ارز و همچنین مدیریت قیمت سکه و ریال متوجه بانک مرکزی است. 

وی خاطر نشان کرد: فرآیند فروش درآمدهای ارزی در سبد ارزی و نوع ارزهایی که تبادل می‌شود و نوع درخواست‌ها و ثبت سفارش‌ها که متوجه بانک مرکزی است نیاز به کار کارشناسی و توجه بیشتری دارد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی