English

فرمانده کل سپاه:

دشمن نمی خواهد در این سرزمین امنیت باشد

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه دشمن نمی خواهد در این سرزمین امنیت باشد ، گفت: معتقدیم که رهاورد ما برای مردم امنیت است اما نه امنیت به تنهایی بلکه امنیت همراه با رفاه و آسایش و اینها در کنار هم معنا و زیبایی دارند.

دشمن نمی خواهد در این سرزمین امنیت باشد

به گزارش خبرگزاری موج، سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی روز پنجشنبه در اولین جشن جهاد آبرسانی به ۱۱۰ روستای فارس و آیین بهره برداری از پروژه‌های عمرانی و محرومیت زدایی سپاه فجر فارس در شیراز افزود: همه آنها امروز می کوشند که بذر ناامیدی در دل جوانان بکارند و حتی عده ای از حذف تیم ملی فوتبال خورسند می شوند.

وی ادامه داد: دشمن نمی خواهد در این سرزمین امنیت باشد چرا که همه شکوه یک کشور داشتن امنیت است و کشور فاقد امنیت هیچ چیز نخواهد داشت.

او اظهار داشت: دشمنان از آسایش مردم ناراحت هستند و معتقدیم که رهاورد ما برای مردم امنیت است اما نه امنیت به تنهایی بلکه امنیت همراه با رفاه و آسایش و اینها در کنار هم معنا و زیبایی دارند.

فرمانده سپاه پاسداران گفت: برای مقابله با دشمن در یک دست شمشیر داریم و با دست دیگر به مردم خدمت می کنیم.

سردار سلامی افزود: امروز در صحنه جهانی بدخواهان ملت و کشور نمی خواهند حکومت مظلومان و مستضعفان شکل بگیرد.

وی، ضمن تاکید بر لزوم خدمت رسانی بی وقفه به مردم ادامه داد: باید با همکاری و هماهنگی بین مجموعه های مختلف در جهت خدمت به مردم گام برداریم و به وعدهایی که می دهیم عمل کنیم چرا که فقر و محرومیت هم برای ما دشمن است.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه