English

آیت الله رئیسی درگذشت آیت‌الله اختری را تسلیت گفت

رئیس‌جمهور در پیامی درگذشت آیت‌الله عباسعلی اختری نماینده مردم تهران در مجلس خبرگان رهبری را به جامعه علمی کشور، نمایندگان محترم مجلس خبرگان رهبری، شاگردان و به ویژه بیت‌شریف آن مرحوم تسلیت گفت.

آیت الله رئیسی درگذشت آیت‌الله اختری را تسلیت گفت

به گزارش خبرگزاری موج، آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی رئیس‌جمهور در پیامی درگذشت عالم وارسته آیت الله «عباسعلی اختری» نماینده فقید مردم تهران در مجلس خبرگان رهبری را به جامعه علمی کشور، نمایندگان محترم مجلس خبرگان رهبری، شاگردان و به ویژه بیت شریف آن مرحوم تسلیت گفت.

متن پیام رئیس‌جمهور به شرح زیر است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم

انا لله و انا الیه راجعون

درگذشت عالم وارسته آیت‌الله «عباسعلی اختری» نماینده فقید مردم تهران در مجلس خبرگان رهبری، موجب تاسف و تأثر فراوان گردید. این روحانی فرهیخته که از مبارزان نهضت امام خمینی(ره) بود، پس از پیروزی انقلاب اسلامی در فعالیت‌های مختلف سیاسی و فرهنگی از جمله در سنگر عبادی و سیاسی نمازجمعه، نماینده ادوار اول و هفتم مجلس شورای اسلامی و تدریس در دانشگاه‌های کشور، عمر پر بار خود را وقف خدمت به نظام و ترویج و تبیین ارزش‌ها اسلامی کرد و خدمات ماندگاری از خود بر جا گذاشت.

اینجانب این ضایعه را به جامعه علمی کشور، نمایندگان محترم مجلس خبرگان رهبری، شاگردان و به ویژه بیت شریف آن مرحوم تسلیت می‌گویم.

سید ابراهیم رئیسی

رئیس جمهوری اسلامی ایران

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی