English

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در حاشیه هیئت دولت:

مرجع تصمیم گیری برای اعمال محدودیت‌های اینستاگرام و واتساپ وزارت ارتباطات نیست

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با بیان اینکه تلاش می‌کنیم مشکلات عادی برای بحث کسب و کار مردم را مرتفع کنیم تا کسب و کارها بیش از این آسیب نبینند گفت: مرجع تصمیم گیری برای اعمال محدودیت‌های اینستاگرام و واتساپ وزارت ارتباطات نیست

مرجع تصمیم گیری برای اعمال محدودیت‌های اینستاگرام و واتساپ وزارت ارتباطات نیست

به گزارش خبرگزاری موج، عیسی زارع‌پور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات پیش از ظهر امروز (چهارشنبه) در حاشیه جلسه هیئت دولت در جمع خبرنگاران در رابطه با سرعت اینترنت و اینکه فیلتر اینستاگرام و واتساپ چه زمانی برداشته می‌شود؟ گفت: برخی از پلتفرم‌های عمدتاً آمریکایی در اغتشاشات نقش سازماندهی داشتند و بستری برای اغتشاشات شده بودند و بنا به صلاح دید، محدودیت‌هایی اعمال شد و برداشتن محدودیت‌ها به تشخیص مراجعی است که محدودیت‌ها را به ما ابلاغ کردند.

وی افزود: تلاش می‌کنیم مشکلات عادی برای بحث کسب و کار مردم را مرتفع کنیم تا کسب و کارها بیش از این آسیب نبینند. همان طور که کسب و کارهای فیزیکی این مدت آسیب دیدند کسب و کارهای مجازی هم اثر پذیرفتند و مسئولیت با افرادی است که اغتشاش ایجاد کردند.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: هر اپراتور ارائه دهنده خدمات اینترنت طبق قواعد جمهوری اسلامی برای ارائه خدمات اقدام کند از آن استقبال می‌کنیم و هر اپراتوری که قواعد جمهوری اسلامی را رعایت کند مخصوصاً در جاهایی که بستر اینترنت نداریم از کمک دهی و خدمات رسانی آن استقبال خواهیم کرد.

زارع پور در رابطه با اینکه گفته می‌شود محدودیت‌های اخیر در راستای اجرای طرح صیانت و مقدمه آن است، تصریح کرد: مقدمه‌ای که با آشوب شروع شود چه مقدمه‌ای است؟ این محدودیت مقارن با اتفاقات کشور است و فیلم‌هایی که طبق قواعد بین المللی هم انتشار آن ممنوع است در این فضا منتشر می‌شد و تمام خسارت‌ها بر عهده همین پلتفرم‌ها است و مرجع تصمیم گیری برای اعمال محدودیت‌ها وزارت ارتباطات نیست.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی