English

سخنگوی دولت:

دستاوردهای دفاعی کشور بیانگر ارتقای روزافزون این صنعت است

سخنگوی دولت گفت: دستاوردهای دفاعی نشان‌دهنده زنده بودن، پویایی و بالنده بودن صنعت دفاعی و بیانگر ارتقای روزافزون قدرت این صنعت در کشور است.

دستاوردهای دفاعی کشور بیانگر ارتقای روزافزون این صنعت است

به گزارش خبرگزاری موج، علی بهادری جهرمی سخنگوی دولت در بازدید از نمایشگاه پدافندی و جنگ الکترونیک وزارت دفاع که به مناسبت روز صنعت دفاعی برگزار شد، با قدردانی از دست اندرکاران صنعت دفاعی، گفت: هرجا که محصول دانش‌بنیان و بومی، نتیجه دستاوردهای علمی جوانان همین مرز و بوم را می‌بینیم به خود می‌بالیم و افتخار می‌کنیم.

وی با بیان اینکه نمایشگاه‌های صنعت دفاعی معمولاً پیشرو و جلوتر از صنایع دیگر ما در حوزه‌های مختلف حرکت می‌کنند، بیان کرد: این موضوع، غرور و افتخار ایرانی را بر می‌انگیزد و امید است سایر صنایع کشور نیز، مسیر رشد و بالندگی خود را با سرعت بیشتری طی کنند.

بهادری‌جهرمی با بیان اینکه در هر برگزاری نمایشگاه دستاوردهای دفاعی زوایای دیگری از پیشرفت‌های دفاعی برای ما روشن شده است، عنوان کرد: دیدن این دستاوردها نشان‌دهنده زنده بودن، پویا و فعال بودن، بالنده بودن صنعت دفاعی و بیانگر ارتقای روزافزون قدرت دفاعی کشور است که دلیل اصلی این موضوع نیز بومی بودن آن و تکیه بر ظرفیت‌های داخلی است.

سخنگوی دولت تصریح کرد: هرجا سیاست‌گذاری صحیح و ثبات در تصمیم و بهره‌برداری درست از ظرفیت‌های داخلی و بومی وجود داشته باشد، دستاوردهای آن نیز محقق خواهد شد و این موضوع در خصوص صنعت دفاعی کشور به خوبی قابل مشاهده است.

وی در پایان ضمن تقدیر و تشکر از دست اندرکاران صنعت دفاعی خاطرنشان کرد: به خود افتخار می‌کنم که چنین دانشمندانی در کشور داریم که باعث می‌شوند هر ایرانی بتواند احساس اقتدار و استقلال کند و سر خود را در جهان بالا بگیرد که کشورش در بسیاری از صنایع از جمله صنایع دفاعی در لبه‌های دانش و فناوری قرار دارد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه