English

مخبر:

مواضع رهبر انقلاب در دیدار پوتین و اردوغان قدرت جمهوری اسلامی را نشان می‌دهد

معاون اول رئیس جمهور با اشاره به قدرت ایران گفت: مرور مواضع مقام معظم رهبری در دیدار سران کشورهای روسیه و ترکیه قدرت جمهوری اسلامی را به‌خوبی نشان می‌دهد.

مواضع رهبر انقلاب در دیدار پوتین و اردوغان قدرت جمهوری اسلامی را نشان می‌دهد

به گزارش خبرگزاری موج، محمد مخبر معاون اول رئیس جمهور عصر امروز (پنجشنبه) در اختتامیه اولین رویداد ملی نوآوری اجتماعی با عنوان "نوپیا" که با شعار نوآوری و پیشرفت ایران در محل پردیس چارسو برگزار شد، با اشاره به اینکه محور همه حرکت های پیامبران و مصلحان در طول تاریخ مردم بوده‌اند، افزود: ممکن است ایده ای در طول تاریخ بشر از یک مصلح بوجود آید اما این مردم هستند که منشا تحول آن ایده می شوند و برای محقق شدن آن آرمان ها باید جامعه و مردم به صحنه آیند.

معاون اول رییس جمهور ادامه داد: بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی نیز یک مصلح واقعی بود که توانست با کمک و حمایت های مردم، رژیم حاکم منحرف طاغوتی را سرنگون کند و البته آرمان ها و هدایت های امام خمینی (ره) زمانی محقق شد که مردم در صحنه بودند. 

وی با اشاره به چالش ها و مسائل موجود برای به صحنه آوردن مردم برای تحقق پیشرفت و توسعه اقتصادی کشور، گفت: برای به میدان آوردن مردم در راستای تحقق آرمان های نظام مقدس جمهوری اسلامی، به کارگیری روش های سنتی میسر نیست و بر همین اساس با تمرکز بر جوانان نخبه و جهادی که سرمایه عظیم برای آینده کشور هستند باید بتوانیم روش های نوآورانه و جدید را برای حل چالش‌های کشور عملیاتی کنیم. 

مخبر با اشاره به قدرت و عظمت کنونی جمهوری اسلامی به ویژه در زمینه دیپلماسی و سیاست خارجی تصریح کرد: امروز ایران به مرحله ای رسیده است که سیاستمداران بزرگ و قدرت‌های جهانی قادر نیستند هیچ تصمیمی را حداقل در خصوص مسایل منطقه بدون ایران اتخاذ کنند و تصمیمات آنان عملیاتی نمی شود مگر اینکه نظر و دیدگاه جمهوری اسلامی در موضوعات گرفته شود. 

معاون اول رییس جمهور خاطرنشان کرد: برای درک نقش مهم جمهوری اسلامی در معادلات جهانی با مرور دیدار مقام معظم رهبری با سران کشورهای روسیه و ترکیه و مواضع و هوشمندی و تسلط ایشان در این دیدارها حتما قدرت جمهوری اسلامی به خوبی نمایانگر خواهد شد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه