English

حجت الاسلام ابوترابی‌فرد در نماز جمعه تهران:

منطقه خاورمیانه در مدار اراده ملت های مسلمان قرار گرفته است

خطیب موقت نماز جمعه تهران گفت: منطقه خاورمیانه از مدار اراده آمریکا خارج شده است و در مدار اراده ملت های مسلمان و مقتدر و دلباخته به قرآن قرار گرفته است.

منطقه خاورمیانه در مدار اراده ملت های مسلمان قرار گرفته است

به گزارش خبرگزاری موج، حجت الاسلام سید محمد حسن ابوترابی فرد در خطبه‌های نماز جمعه این هفته تهران، گفت: نامه امام علی (ع) به مالک اشتر، کهن ترین سند تاریخی در حوزه حکمرانی با ماهیت دینی است. قدرت سیاسی ابزاری برای همه نیازهای مادی و معنوی انسان ها و فراهم آوردن زمینه تعالی جامعه بشری و انسانی است.

وی افزود: در نگاه امام علی(ع) نیروی انسانی صالح، بالاترین نقش را در نقشه یک جامعه در تراز قرآن دارد.

خطیب موقت نماز جمعه تهران تصریح کرد: از این منظر آراستگی مدیران ارشد و میانی در نظام اسلامی به ارزش‌ها و فضایل اخلاقی مهمترین و محوری ترین اصل در ساخت یک نظام سیاسی کارآمد و مقتدر و در تراز است.

ابوترابی‌فرد کفت: اینکه بعضی ها به تشکیل ناتوی نظامی برای منطقه جنوب غرب آسیا اشاره می کنند، برای این است که شاهد قدرت روز افزون امت اسلام هستند.

وی افزود: منطقه خاورمیانه از مدار اراده آمریکا خارج شده است و در مدار اراده ملت های مسلمان و مقتدر و دلباخته به قرآن قرار گرفته است.

خطیب موقت نماز جمعه تهران تاکید کرد: ناتوهای نظامی مزدوران آمریکا در برابر حرکت اقتدار آفرین ملت‌های منطقه، از کمترین اثر بی‌بهره است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه