English

حجت الاسلام آقاجانپور:

امروز ارتش و نیروهای مسلح هم در زمان جنگ و هم زمان صلح نقش آفرینی می نماید

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح، گفت: امروز ارتش و نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران بعنوان حصن و حصار مستحکم برای دفاع از کشور و ملت هم در زمان جنگ و هم زمان صلح نقش آفرینی می نماید.

امروز ارتش و نیروهای مسلح هم در زمان جنگ و هم زمان صلح نقش آفرینی می نماید

به گزارش خبرگزاری موج، حجت الاسلام و المسلمین سید ضیاءالدین آقاجانپور، رئیس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح، با صدور پیامی به مناسبت ۲۹ فروردین ماه روز ارتش، این روز را تبریک گفت.

متن پیام حجت الاسلام و المسلمین آقاجانپور به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

إِنَّ اللَّهَ یُحِبُّ الَّذِینَ یُقَاتِلُونَ فِی سَبِیلِهِ صَفًّا کَأَنَّهُمْ بُنْیَانٌ مَرْصُوصٌ

۲۹ فروردین سالروز ارتش جمهوری اسلامی ایران و تجلیل از حماسه آفرینی های نیروی زمینی قهرمان را به فرماندهان، افسران، درجه داران، کارکنان و همه‌ی دلاور مردان غیور ارتش و خانواده های بزرگوار آنان تبریک می گویم.

در این روز تاریخی و بیادماندنی بنیانگذار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران با نامگذاری این روز بنام روز ارتش، از ارتشیان خواستند: در شهرستانهای بزرگ با ساز و برگ نظامی به رژه بپردازند و پشتیبانی خود را از جمهوری‌‎ ‎‌اسلامی و ملت بزرگ ایران و حضور خود را برای فداکاری در راه استقلال و حفظ‌‎ ‎‌مرزهای کشور اعلام نمایند.

امام خمینی (ره) در موقعیتی این فرمان تاریخی را صادر فرمودند که در آن روزها دشمنان اسلام و انقلاب و برخی از ابلهان و ساده لوحان ندای شوم انحلال ارتش را سر می دادند و می گفتند نظام انقلابی و مردمی نیازی به وجود ارتش ندارد.

امام در مقابل این دسیسه محکم ایستادند و فرمودند:‌‎ ‎‌اکنون ارتش در خدمت ملت و ارتش اسلامی است، و ملت شریف لازم‌‎ ‎‌است آن را به این سِمت رسماً بشناسند و پشتیبانی خود را از آن اعلام نمایند و اکنون‌‎ ‎‌مخالفت با ارتش اسلامی که حافظ استقلال و نگهبان مرزهای آن است جایز نیست.

این فرمان معجزه آسای امام موجب شد ارتش قهرمان در کنار عناصر مومن و انقلابی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و نیروهای مردمی از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در مقابل توطئه های گوناگون نظام سلطه و ایادی آنان جانانه دفاع کند و ۴۸ هزار شهید را تقدیم اسلام و انقلاب نماید.

امروز ارتش و نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران بعنوان حصن و حصار مستحکم برای دفاع از کشور و ملت هم در زمان جنگ و هم زمان صلح نقش آفرینی می نماید.

در دوران جنگ آنان سینه های خود را در مقابل دشمن مهاجم سپر نمودند تا ملت در حصن و حصار بماند و در دوران صلح نیز در حوادث مختلف، مانند زلزله و سیل‌ به یاری مردم می شتابند.

سلام و درود خداوند منان بر طلایه داران جهاد و شهادت، بویژه شهیدان صیاد شیرازی و حاج قاسم سلیمانی و سلام و درود خداوند بر رزمندگان سلحشور از ارتشی و سپاهی و بسیجی و نیروی انتظامی تا نخبگان و فرهیختگان در حوزه دفاعی کشور که با فرماندهی امام المسلمین امام خامنه ای عزیز، انعکاس قدرتشان کاخهای‌‎ ‎‌ابرقدرتها را به لرزه در آورده است. سلام و درود خدا بر آنان باد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه