English

نوش آبادی در گفتگو با خبرگزاری موج:

روسیه باید به صلح و امنیت جهانی احترام بگذارد/ کشتار افراد بیگناه به نفع هیچ کشوری نیست

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس، گفت: دفاع مشروع حق هرکشوری است اما نباید این موضوع باعث شود که افرادو شهروندان بیگناه آسیب ببینند.

روسیه باید به صلح و امنیت جهانی احترام بگذارد/ کشتار افراد بیگناه به نفع هیچ کشوری نیست

حسین نوش آبادی در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری موج با اشاره به اینکه جنگ روسیه و اوکراین مناقشه ای است که باید از سوی نهادهای بین المللی مدیریت شود، گفت: نباید کشورهای منطقه بر طبل این مناقشه بکوبند و باید تلاش کنند آتش جنگ را خاموش کنند چراکه چنین بحرانی به نفع هیچ کشوری نیست.

نماینده مردم ورامین در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: بدون شک درگیری ها و کشتار افراد بیگناه و اتفاقات ناگواری که در حال رخ دادن است به نوعی آسیب به صلح و امنیت منطقه و جهان است و در این بحران، لازم است طرف ها خویشتنداری کنند.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم، با تاکید بر اینکه کشور روسیه باید به افکار عمومی و صلح و امنیت جهانی احترام بگذارد، بیان کرد: روسیه اگر هم تحریکات و نشانه هایی از مداخلات کشورهای بیگانه در کنار مرزهایش رخ می دهد، نباید آن را بهانه ای برای عبور نظامی و کشتار مردم قرار دهد.

وی ادامه داد: اگرچه حق دفاع مشروع برای هرکشوری درست است اما نباید این موضوع باعث شود که افراد و شهروندان بیگناه آسیب ببینند.

نوش آبادی با تاکید بر اینکه امروز باید منطق گفتگو و مذاکره حاکم باشد نه منطق زور، قلدری و لشکر کشی، گفت: اگر این موضوع در دنیا حاکم باشد همه کشورها روی  آرامش را خواهند دید.

نماینده مردم ورامین در مجلس، افزود: تجربه تلخ جنگ های جهانی گذشته نشان می دهد که چنین رویدادی خطرات زیادی را به همراه دارد؛ امروزه بعد از گذشت هشتاد سال از عمر سازمان ملل، شورای امنیت این سازمان نتوانسته امنیت کشورهای عضو خود را تامین کنند.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی در مجلس، با تاکید بر اینکه باید سازمان ملل با یک تدابیر بی طرفانه وارد بحث شده و دنبال مقابله به مثل نباشد، گفت: بدون شک خویشتن داری کشور ها و عدم تحریک توسط کشورها می تواند فضا را آرام کند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه