English

قالیباف در صحن مجلس:

مردم ما همیشه در برابر دشمنان ایستادگی کردند

رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: مردم ما همیشه در برابر دشمنان ایستادگی کردند و امروز ما مسئولان باید در سختی ها کنار آنها باشیم و مشکلات شان را حل کنیم.

مردم ما همیشه در برابر دشمنان ایستادگی کردند

به گزارش خبرگزاری موج، محمد باقر قالیباف در ابتدای جلسه علنی امروز (چهارشنبه ۲۶ آبان ماه) مجلس شورای اسلامی گفت: امروز مصادف با سالروز آزادسازی سوسنگرد است که در آن روز شاهد رشادت‌های مردان و زنان این خطه بودیم و علاوه بر اینکه تانک‌های رژیم صهیونیستی و بعثی وارد سوسنگرد شدند تا دشت آزادگان و این شهر را بگیرند، اما مردم مقاومت کردند.

وی گفت: من سالروز آزادسازی سوسنگرد و همچنین یاد همه شهدا و رزمندگان این خطه را هم گرامی می‌داریم.

رئیس مجلس شورای اسلامی متذکر شد: همچنین ۲۵ آبان، روز حماسه و ایثار و از روزهای به یاد ماندنی در استان اصفهان بود که شاهد بودیم در یک روز ۳۷۰ شهید در این شهر تشییع و همزمان بیش از هزار نفر به جبهه اعزام شدند.

قالیباف تاکید کرد: این از افتخارات و جانفشانی‌های این ملت است ما امروز به عنوان نمایندگان و همچنین همه مسئولان باید توجه کنیم که این ملت در روز خون و شهادت ایثارگری کردند و مخصوصاً مستضعفان مقابل دشمنان ایستادند و عزت و افتخار آفریدند و امروز ما هستیم که باید در سختی‌ها کنار آنان باشیم و مشکلات مردم را حل کنیم.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه